3småskatter:0) Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 I dag morges begynte jeg å kjenne rier..det var ingen tvil om at det var det og ikke kynnere.....siden dette er mitt andre barn så håper jeg at det skal bli en raskere fødsel enn forrige gang som varte i tre døgn. Riene varierer i styrke og er mellom 15 til 20 minutters mellomrom. De har dabbet av litt nå men regner vel med at de vil komme sterkt tilbake igjen. Jeg har hørt at riene kan dabbe av igjen for en periode og kommer deretter tilbake igjen etter en stund. Nå får jeg bare prøve å slappe av på en best mulig måte og komme meg gjennom riene. Hilsen Tonerø.......6 dager på overtid.
Mayken Skrevet 22. oktober 2006 #2 Skrevet 22. oktober 2006 Lykke til i dag da:) Litt misunnelig, vil ha ut prinsessa mi jeg også, men har 2 uker igjen til termin så det er vel litt tidelig ennå, må bare slite med dumme modningssmerter hele tiden. Krysse fingrene for deg. Håper du har den lille i armene i løpet av kvelden en gang:)
Nicki_81 Skrevet 22. oktober 2006 #3 Skrevet 22. oktober 2006 Så spennende da. Håper virkelig du får en litt raskere fødsel denne gangen ja. Tvi tvi...
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2006 #4 Skrevet 22. oktober 2006 Hvordan kjennes riene ut? Tror jeg bare har hatt kynnere og menssmerter... Hilsen en som ikke har født før
Nicki_81 Skrevet 22. oktober 2006 #5 Skrevet 22. oktober 2006 Til anonym her. Du er ikke i tvil om at det er rier når det først setter i gang. Man merker stor forskjell på kynnere og rier. Eneste måte å beskrive rier på er ENORMT sterke og vonde kynnere som blir mer og mer intense etterhvert og kommer regelmessig
Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #7 Skrevet 22. oktober 2006 Tro om du er ferdig?? Lykke til om du ennå holder på :0) Er du ferdig håper jeg at det gikk greit !
PrincessElisabeth Skrevet 22. oktober 2006 #8 Skrevet 22. oktober 2006 masse lykketil! krysser fingrene for at det skal gå fort håper det kommer noe hos meg også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå