Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 den med bamse inni, er den varm nok eller må jeg kjøpe den med lammeskinn inni? Har foresten lammesskinn som jeg kan legge i bunnen uansett... Men er den dunposen holly (bamse) varmere enne n vanlig dyne, så jeg slipper å ha så mye på babyen inni posen?
lifa og Eline Skrevet 22. oktober 2006 #2 Skrevet 22. oktober 2006 Vi har den med bamsen inni. Ble kjøpt når snuppa ble født i beg. av februar. Brukte den de 2 første mnd. og den var god og varm. Hadde på hene langermet body, innedress med eller uten ermer og som ytterdress en hjemmestrikket tynn ull jakke og bukse. Kunne etterhvert kun bruke ett lag bukse da posen er veldig god og varm. Når april kom ble det for varmt med den. Bor i Oslo og har kun brukt den en gang i høst da den er så god og varm at jeg personlig synes det må veldig ned mot 0 grader før det er nødvendig å ta dne i bruk. Synes det er ett godt kjøp. Ps. vi var ute i bortimot 10 minus garder og det var ingen problemer med at det ble kaldt oppi den og at snuppa ble kald.
Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #3 Skrevet 22. oktober 2006 takker, bor i oslo selv så da er jo dine erfaringer svært relevante =) da er jeg ikke i tvil, kjøper den i morgen.....
Luca Skrevet 22. oktober 2006 #4 Skrevet 22. oktober 2006 Du kjøper den på Barnas Hus ikke sant? En venninne kjøpte den i går, og hun ringte i sted og var superfornøyd:-) Har samme erfaringer som hun over...var det lifa tro?
Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #5 Skrevet 22. oktober 2006 så det var tilbud der så jeg skal karre til meg en grå en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå