Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har voksipose... hvordan gjør dere det med selene til vogna, har dere laget hull i posen - eller bruker dere løse seler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lagt voksien på hylla og kjøpt meg ny Odenwalder-pose:)

Skrevet

Jeg får en voksipose snart, og den skal jeg lage hull til selv.

Skrevet

Jeg har dratt selene lang ut og over posen sånn at jeg slipper å lage ekstra hull

Skrevet

Har en eldre voksipose som jeg har sydd hull i selv. De nye posene er det vel sydd knapphull så det bare er å sprette opp til de hulla en trenger. Jeg bruker løse seler siden vognselene er blitt for trange. Måtte allikevel lage hull, må jo få selene inn i posen.

Skrevet

Når jeg har voksien i vogna, så bruker jeg ikke selene som er i vogna. Da fester jeg på sånn sele som festes i vognas D-kroker. Samme type sele som man bruker når barnet sitter i spisestolen (for de som trenger det...). Denne selen tar jeg rundt voksien. Har altså ikke klippet opp hull til selene. Funker flott :)

Vanskelig å forklare, vet ikke om du helt skjønte hva jeg mente.

Skrevet

Bruker vogn og gå sele til 100 kr fra cubus til voksien.

Skrevet

Det var det jeg tenkte, men jeg har litt problemer med hvor/hvordan jeg skal feste selen til vognen (Teutonia Mistral). Men nå har jeg gjort et forsøk så får jeg se hvordan det går i morgen når vesla skal sove i barnehagen. Går nok greit nå som det ikke er så veldig kaldt, men jeg tenkte at det kanskje blir for mye åpning når det blir kaldere og det kan være ønskelig med litt "tettere" pakking... Takk for innspill!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...