Pernille mamsen Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 Her kjem nokre tips om vasking av vinterdresser, og reimpregnering av desse: 1. Vask plagget ved behov. Svette, skitt og støv tetter igjen porene så plagget får dårlegare pusteeigenskapar. Altså ikkje "spar" på plagget ved å ikkje vaske det. Det fører nemleg til at plagget ikkje held seg like bra som eit plagg som er vedlikehold riktig. 2. Bruk vanleg vaskepulver, eller det vaskemiddelet som vaskelappen anbefaler. Ikkje bruk skyllemiddel, for dette tetter porene i stoffet/membranen. 3. Reimpregner etter KVAR vask. Bruk sprayimpregnering som du får tak i på sportsbutikken. Ikkje bruk vaske impregnering som puttes i vaskemaskina, for då impregnerer du både utsida og innsida. Då vil nemleg plagget bli for tett, og svette/kondens slepp ikkje ut slik som det skal. (eg jobber til dagleg med produskjon av Gore-Tex klede, og her er hovudregelen at plagget skal vaskes etter 150 timers bruk) Lykke til alle sammen - og ha ein riktig god vinter!
Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #2 Skrevet 22. oktober 2006 Da må jeg spørre deg. Jeg kjøpte Boston sko impregnering, kan den også brukes på klær?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå