tutsi 77 Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 I dag er den store dagen kommet.Idag er min termindag..utrolig at jeg snart skal bli mamma. Jeg har blitt skikkelig forskjølet..ikke spes morsomt å ha vondt i hode og hals samtidig som høygravid, men men sånn er det bare..Lykke til til alle medsøster som også har termin idag:)
tutsi 77 Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 22. oktober 2006 Så rart..er det virkelig ingen andre som har termin idag??
35411 Skrevet 22. oktober 2006 #3 Skrevet 22. oktober 2006 Jo, jeg har termin idag. Har ikke de helt store forhåpningene om at det skal skje idag, men håper selvfølgelig. Du får ta en god dose c-vitaminer og drikke mye vann så får vi håpe du kommer deg fort. Har du ellers noe tegn til fødsel?
tutsi 77 Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2006 Har hatt modningstegn i et par uker..i natt hadde jeg skikkelig vondt i magen, så trodde noe var på gang, men junior er fremdelses i magen..Lykke til til deg..veldig spennende tid forand oss da..blir så fantastisk å endelig møte han:)
*to prinsesser* Skrevet 22. oktober 2006 #5 Skrevet 22. oktober 2006 Min termin er i dag, mens UL termin er 28.okt. Jeg har også blitt potte forkjølet, og har i tillegg en 2 1/2 åring som også er det! Stakkars mannen, ordner og styrer for oss begge. Han har bare ledd i hele dag av oss; "hihi, stakkars syke jentene mine, noe dere har lyst på?", men nå tror jeg han begynner å bli lei! Bare en sykling igjen da, tuppa sover! Lykke til med det som kommer, når enn det kommer! Kjenner at jeg går og venter på at det skal skje noe. Kjenner etter hver minste lille ting!
mamma til 2+ en i magen Skrevet 22. oktober 2006 #6 Skrevet 22. oktober 2006 jeg hadde termin i dag, men jeg sitter hjemme å koser meg med vår lille prinsesse på 9 dager!!! lykke til alle sammen !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå