Hello Kitty Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 Hei. Min datter på 15 mnd begynner å vise til tider ganske usjarmerende sider på en ordentlig stahet. Hun blir super sutrete hvos hun ikke får ha smokken hele tiden (som vi til nå har forsøkt å være litt restriktive på), og hun begynner å hylskrike hvis hun ikke får viljen sin. Og ved matbordet går det meste på gulvet... Nå tror jeg forsovet at dette er ganske "normal" oppførsel når de forsøker å finne ut av grenser osv., men jeg sliter med å finne gode måter å takle denne oppførselen på. Derfor lurer jeg på om det er noen som har en god bok å anbefale som tar for seg barneoppdragelse for de minste?
Guttemamma x 3 Skrevet 23. oktober 2006 #2 Skrevet 23. oktober 2006 Det finnes utrolig mange retninger innen barneoppdragelse. Alt fra "engelsk kostskole"-stil til mer "fri barneoppdragelse". Gå på biblioteket å lån litt forskjellig så kan du se hva som passer for dere.
Mezza Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Hei, Jeg har en datter paa 15 mnd ogsaa, og den oppfoerselen hoeres veldig kjent ut. Vi har en bok av Nina Misvaer som heter 'Cappelens store bok om barnet: 0-6 aar'. Den har vaert veldig bra, og jeg kan sterkt anbefale den. Melanie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå