Gå til innhold

Slapp og sløv om dagen!

Anbefalte innlegg

har til nå vært ganske flink med å fordele "oppgavene" til babyen kommer.... Har jo handlet inn og fixet mye, men det som står igjen nå lar seg jammen vente...... er såååå SLAPP!! Gidder liksom ingenting!!

Håper energien kommer tilbake, slik at babyen min har alt klart og et rent og ryddig hus til hun kommer hjem til sitt hjem!!

Flere som føler det sånn?? eller??

åååå, må gå å sløve litt på sofaen igjen... hehe...

KLEMS

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6781923-slapp-og-sl%C3%B8v-om-dagen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er temelig bedagelig av meg jeg og :) Er så happy for at jeg har ordnet det meste, at rommet står klart, og at det bare er noen få ting igjen å handle...

Har fått ganske god kontakt med de som driver barnebutikken jeg handler det meste utstyret fra, så jeg kan nok sikkert ringe dem med en liten bestilling litt før jeg skal hjem fra sykehuset, så vi bare kan svippe innom å hente den :)) Mangler badebalje, flasker, pumpe og babycall... og sikkert noe mer jeg kommer på etterhvert..

Sliter sånn med ryggen så mamma er snill å vaska gulvet for meg :))

verdens snilleste :))

Sånn er jeg også!!

Gjør ingenting fornuftig.

Sover noen timer om dagen, ellers sitter jeg i sofaen å sløver, det er helt FORFERDELIG! Føler meg feit og lat!!

Har et barnerom som skal males og sånn,og kunne tenkt meg å ryddet i skap og skuffer før junior blir født, men jeg orker/gidder ikke!!!

Det er jo 100 ting jeg kunne gjort, om jeg bare ikke hadde vært så slapp!

Har begynnt å dytte i meg vitaminer også, men det hjelper liksom ikke.

Nå ble jeg glad:) Var redd det bare var jeg som følte meg sånn om dagen!

Jeg sover nesten ikke mer,bare sitter å halv døser..for hver gang jeg har tenkt meg i seng eller ta en blund begynner gutten i magen min å sparke vilt rundt seg!!! Er såååå sliten av det. Sikkert derfor jeg ikke har ork til noe om dagen heller. Har ikke vasket 1 maskin med babyklær enda...ikke engang begynt på soverommet hans...sukk!

Får håpe disse tran pillene hjelper meg litt i form;)

Annonse

Sånn er det her også!!!!!! som i dag f eks, har jeg stått opp seint og stort sett liggi på sofan etter det!!! huff, så blir jeg så lei av å ikke gjøre noe, men orker ikke noe annet.... har ikke krefter el energi til å gjøre noe som helst......

Føler meg stygg og ekkel her jeg ligger og velter meg på sofaen også

Hva skal vi gjøre for å komme i form da???? noen som har gode tips???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...