Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 Har hatt svak hodepine siden i går kveld. Ikke intense smerter, men ligger der og murrer hele tiden. Er trøtt og lite opplagt, rett og slett kjempeslapp. Termin er i neste uke. Ville dere ringt føden og hørt, eller er det ingenting og bekymre seg for?????
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 22. oktober 2006 #2 Skrevet 22. oktober 2006 var sånn selv en dag jeg,men hodepinen gikk over.. men er fortsatt slapp.. noe som er vanlig sa jordmor til meg..
minlille Skrevet 22. oktober 2006 #3 Skrevet 22. oktober 2006 JA, jeg ville ringt...Tross alt du er helt på tampen og mye kan skje..Lytt til kroppen dines signaler...¨Misunne deg, jeg har akkurat 5 uker gjen til UL term..ÅH::::::
Mamma til 2 godklomper Skrevet 22. oktober 2006 #4 Skrevet 22. oktober 2006 Hei, kanskje virker dette ikkje, men som regel har eg faatt hovepine under graviditeten fordi eg er dehydrert. so drikk eg mykje vatn og hovepinen forsvinner.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2006 #5 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg hadde nok ikke ringt føden selv, men hvis du er usikker er det jo fritt fram. Drikk vann og slapp av er mitt råd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå