Gå til innhold

ang epidiral og spinal..

Anbefalte innlegg

hei! jeg har ett gammelt nakkebrudd som gjør at kroppen min er ganske svekket. fått sterk anbefalning om å søke planlagt keisersnitt!! noen som vet om det skal være noe hindring for meg å ta epidiral og spinal bedøvelse ved keisersnitt, vil jo gjerne være våken når babyen kommer! leste bare litt på bebyverden om keisersnitt og der sto det noe om at ryggmargskadë var grunnlag for full narkose!! ble litt nysgjerrig på det! er d forresten flere her som skal ta kerisersnitt pga nakke/ryggskade??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6781676-ang-epidiral-og-spinal/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

Jeg tar ks bla pga en dårlig rygg. har vært ryggoperert, og skal ta spinal bedøvelse. Vet ikke noe om det med ryggmargsskade og spinalbedøvelse, det eneste de sjekket på meg var om de fikk satt den pga arr og ben som er satt inn i ryggen, men det skulle visst gå bra sa de, og det er jeg veldig glad for, for ønsker veeeeeeeeldig å være våken når prinsessen kommer ut :)

Men for sikkerhets skyld skulle visst en anestestilege se på det ved neste kontroll på sykehuset. Men regner med det går bra.

Håper det går bra for deg også å få spinal bedøvelse.........blir jo en helt annen opplevelse å få være våken når det hele skjer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...