Gå til innhold

Oktober: Her var d stille!


♥Jente03-Gutt06♥

Anbefalte innlegg

Fikk en gutt 4/10. Hadde termin 26/9, men han ville ikke ut før i oktober. Han var da 3740g og 52cm. Fødselen gikk fort, 2,5 time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann! fikk en flott gutt 2/10. hadde termin 10/10, men fikk heldigvis litt tidlig.. 4170 og 51 cm. også her gikk fødselen ganske fort-7,5 time!

Nr en tok 16 timer..=:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk jente 20/10. (termin 18/10) Fødselen varte i maaange timer og endte med hasteKS. En ganske skummel opplevelse, men nå har vi det bra =) Hun veide 3235g 51cm lang og 35cm rundt hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en gutt 19.10 ( termin den 15)

Hadde vonde rier i 16 timer, men presset han ut på 40 min når åpningen var klar:) Det var et lite kick å føde synes jeg! stort! Men jammen var det vondt med rier, det var jeg ikke forberedt på!

Prisen var 4530g, 52 cm og 37 rundt hodet.

Altså; helt perfekt!

Og jeg kan både amme, sitte og gå på do! Så dette gikk over all forventning!

Men èn ting kan jeg si: Saltvannspopler(?!) i korsryggen som smertelindring kan IKKE anbefales! Det var det vondeste med hele fødselen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Fikk en gutt i england 21 oktober. Ganske hard fodsel og prover aa venne meg til aa taa vare paa en ny baby, men skal prove aa sjekke inn paa disse sidene:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Jeg fikk en gutt den 19.okt, 14 dager over termin!!! Han var 3324g, og 52cm. Fødselen gikk egentligt som en drøm... ivertfall ifølge jordmor! Kom inn på sygehuset med 7cm åpning og etter 3 timer var han ute. Presset han ut på 15 min. Ble litt overrasket selv...at det skulle gå SÅ fort! MEN...endelig er han her..det var kjedelig å gå SÅ lenge over termin..men men=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødte en jente 8 okt hele 2 uker før termin:-)

3410g og 48cm lang.

Fikk min første svake rie fredags ettermiddag, de forsterket seg veldig lørdags ettermiddag og søndag 12.37 hva hun ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

 

Vi fikk ei lita tulle 10 dager over tiden, 3.oktober! ho var 3425gram og 51 cm lang:-) helt utrolig nydelig og rolig! jeg måtte dessverre ta et hastekeisersnitt, så det var ikke akkurat med i planene der jeg lå med 8cm åpning, vonde rier og 39 i feber. lille tulla vår hadde en hjerterytme på 215, så da valgte de keisersnitt pga min feber og hennes høye hjerterytme.. men så lenge alt gikk bra så gjør det ingenting å ha tatt keisersnitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...