Gå til innhold

NÅ ER JEG BEKYMRET JEG:S

Anbefalte innlegg

terminen min er 28 des.. endelig blitt flytta litt framover.. dem var så usikker på hvem termin jeg hadde, så har vært til UL tre ganger.

Meeeen, jeg syns jeg kjenner sååå lite liv i magen.. kan nok kjenne det hver time.. men noen ganger i løpet av dagen er det helt rolig. selv om jeg "dulter" litt borti magen, får jeg ikke alltid et svar:s

lege og JM sier at de blir roligere desto lenger ut man kommer...

men det føles så utrlig lite:(

hva med dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6781545-n%C3%A5-er-jeg-bekymret-jegs/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Tulla i magen min er også ganske rolig om dagen! Men er ikke så bekymret, for jeg kjenner at hun er der hver dag.... Begynner å bli trangt for henne nå stakkar !!!! Hikking kjenner jeg kanskje 2 ganger daglig... Bra for de å trene opp lungene sine!!

Gutten min hikker hver dag han nå...synes det er litt ekkelt jeg.Men jeg er sikkert litt "unormal" som synes det. Krabaten i magen min sparker så og si døgnet rundt nå,og jeg er øm overalt! Jeg var redd det var noe galt sidn han rører så mye på seg,men JM sa det er forskjellig fra barn til barn.Og nå begynner det jo å bli trangt der også så. Gleder meg bare såååååå utrolig mye til å få han ut!!!!!!!Nå er mamma lei av å få harde spark i ribbeina.

Nei,uff. Det der ble et lite positivt svar fra meg....har vel en dårlig dag;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...