Gå til innhold

Leger uten grenser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil med dette oppfordre alle til å gi generøst til Leger uten grenser idag, i solidaritet med våre gravide og fødende medsøstre i den tredje verden.

God søndag og kos dere med magekuler i alle størrelser!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er bedre å sette direkte inn på konto for de penga de får i bøssa må de skatte av bare sånn at dere vet det...setter dere rett inn på konto må de ikke skatte av de

Skrevet

Jupp! Vi setter også rett inn på konto...dessuten ligger blokka vår sånn til at bøssebærere ikke pleier å finne veien hit. Leger uten grenser fortjener en slant dersom du har noe å spare :)

Skrevet

en ting til er at det finnes de som tar av penga også

ei jeg gikk på vgs gikk med børse, hun hadde skaffet seg en sånn "pinne" som er over mitten som skal gjøre slik at man ikke får tatt ut penga. Så når hun var ferdig for dagen hadde hun tatt ut noen av penga hun hadde fått inn.

Skrevet

Bøssene skal være forseglet på flere måter, så det blir vanskeligere og vanskeligere for de uærlige bøssebærerne å bryte dem opp...

Jeg har støttet TV-aksjonen både når de kom på døren i dag, mannen min har vært ute og gått med bøsse og vi har støttet med penger direkte inn på kontoen deres. Jeg jobbet tidligere for Leger Uten Grenser så vet at de gjør uendelig mye bra arbeid... Flott at de har fått TV-aksjonen i år, og litt ekstra hyggelig for meg å se gamle kolleger på tv :o)

For de som vil lese mer, eller ikke fikk/får gitt penger til bøssebærere kan man gå inn på hjemmesiden deres: www.legerutengrenser.no så finner man all informasjon der.

Skrevet

Pengene ligger klare på bordet, men ingen bøssebærer dukker opp... Får vel sette inn på konto jeg også da.

Skrevet

*dytter litt*

Skrevet

Vi har både satt inn på konto i tillegg til at junior på 5 år måtte putte på bøssa. Han brukte tilogmed noen av sparebøssepengene sine. Helt på eget initiativ etter å ha sett et innslag på tv med små barn som ikke hadde råd til medisiner: "jeg får jo penger av deg til medisiner, mamma, så jeg trenger ikke alle sparepengene mine. De barna på tv kan få noen." Sukk, det hjelper ikke å svelge mange ganger da. Tårene kom raskt...

Skrevet

ååhhh...Jeg håper at også mitt januarnurk vil vokse opp til å bli en person med omtanke for de som ikke har det så godt. Klarer jeg å skape slike holdninger vil jeg føle at jeg har lykkes med iallefall noe som mor.

Så jeg forstår godt at du er stolt jeg, Frøken Utålmodig!

Skrevet

Må ærlig innrømme at tårene kom når jeg leste om 5 åringen din.. Håper jeg også klarer å få frem slike verdier i mitt lille gull..

Enig med deg Januarjubel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...