Made in Oman Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 Hva er normal kroppstemperatur på dissa små? Lilleutt sliter m forkjølelse på 4. dagen, og temperaturen varierer endel ... Er det en "uting" å gi paracet nå når han er så forkjøla? Han virker som han har endel ubehag, sutrer mye og vil ikke ligge å sove ... i går sov han ikke på åtte timer ... kan umulig være bra det heller :o/
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2006 #2 Skrevet 22. oktober 2006 er det ikke 37 hos alle da? altså, 36-37,5 ? ekke sikker jeg
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 22. oktober 2006 #3 Skrevet 22. oktober 2006 Tror ikke det kategoriseres som feber før man passerer 38 grader. Men man kan jo være slapp og sjuk selv om temperaturen ikke er så høy.
Murmel72 Skrevet 22. oktober 2006 #4 Skrevet 22. oktober 2006 Leste nettopp i en babybok jeg har at det ikke karakteriseres som feber på en baby før temperaturen overstiger 37,5 grader. Vi har hatt forkjølelse, og da målte jeg tempen 3 ganger om dagen for å være sikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå