#Aurora har tre gutter# Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg er 13+2 og kjenner småe dunk i magen noen ganger,er det liv liksom?Hvis jeg tar handen og presser litt på magen kjenner jeg det mye bedre..men synes jeg kan kjenne at den romstere veldig noen ganger.Jeg er førstefødene så jeg vet liksom ikke når det er mest vanlig.
en liten i magen Skrevet 22. oktober 2006 #2 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg kjente liv første gang i uke 12 denne gangen, kjentes også ut som små raske dunk nederst i magen, men det kunne gå lange perioder mellom hver gang, men nå i uke 19 kjenner jeg liv hver dag, herlig: ) Er mitt andre svangerskap nå: )
Lurv Skrevet 22. oktober 2006 #3 Skrevet 22. oktober 2006 Vi hadde jo el samme dag, vi to, så er egentlig like langt. Jeg kjente spark første gang på tirdag og har kjent det hver dag siden! Jeg er andregangs. Første gang kjente jeg det i uke 14-15. Det er vanlig å ikke kjenne det før rundt ul-tider, men har hørt flere som mener de kjenner bevegelser fra uke 11! (andregangs det da!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå