popkind Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg har hatt sååå lyst, men måtte trekke meg grunnet kynnerne som kommer om jeg går mer enn 100 meter!! Dumt, men sånn ble det bare... Jeg gleder meg i alle fall til å følge programmet på tv etterpå! God søndag til alle glade desemberjenter Gi så det monner!!!
mensana Skrevet 22. oktober 2006 #2 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg er bøssebærer hvert år, men fant ut at jeg rett og slett ikke orket i år.. Har jo så mye kynnere og da blir hele greia et mareritt.. Så for å kompensere for dette, så er jeg i år områdeleder. Har hatt ansvar for å finne bøssebærere til mitt område, har delt bøssene ut i formiddag og skal samle dem inn og kjøre dem til banken i ettermiddag. Enig med Poppis; støtt tv-aksjonen, jenter!
popkind Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2006 Du er jammen flink og engasjert uansett, mensana!! Nå gleder jeg meg til å følge med på tv`en!! Klems
Angelas_Baby Skrevet 22. oktober 2006 #4 Skrevet 22. oktober 2006 Nei,skal ikke være bøssebærer, men jeg skal støtte Håper de får inn MASSE penger
mensana Skrevet 22. oktober 2006 #6 Skrevet 22. oktober 2006 De siste årene har tv-aksjonen hatt veldig, veldig gode mål. I fjor gikk jo innsamlingen til vold mot kvinner, trafficing og menneskesalg.. Nå har nesten alle bøssebærene kommet tilbake med bøssene sine.. og jeg skal dra til banken med dem senere i dag.. Kjempeinnsats av alle som går med bøsser i dag!!! - og heia alle dere som gir!
Simen og Julie Skrevet 22. oktober 2006 #7 Skrevet 22. oktober 2006 blei så snurt... se kom ikke på døra vår i år heller... (og vi har flytta til en ny plass) så jeg måtte bare ringe i stedet... får klage til de... både jeg og sambo blei skikkeli skuffa... bor jo midt i sentrum jo... :-(
Soppen Skrevet 23. oktober 2006 #8 Skrevet 23. oktober 2006 ja. jeg var børsebærer. min far hadde ansvaret for børsene i år. og han fikk kun to stk til å gå. (hadde 5 bærser). så da måtte familien steppe inn. så mor var barnevakt mens jeg, søsteren min og saboeren til bror min gikk. Men jeg fikk jo og god hjelp av min nevø på 8 år. han sparer til ny sykkel, og når mormor lovet lommepenger så var han mer enn villig til å gå. på slutten gikk han omtrent alene og.. Og eg lover dere at den gutten gikk langt og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå