fråsk Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg driver og reduserer vognparken vår, selger mange gamle og er på leting etter EN ny.Har søkt opp gamle innlegg og forstår at City cross er en ok solid sportsvogn. Den ser veldig fin ut på nettsidene til Emmaljunga også. Nå er jeg imidlertid ute etter flere erfariner fra dere! Er den enkel, tung/lett, klumpete, teit, god, lang, bra, stygg, fin, dårlige bremser osv osv, alt dere har lyst å si kom med det:-) Om akkurat denne vognen altså! (det vil si ikke tips meg om alle mulig andre vogner, nå er det denne jeg spør om;-)) Takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #3 Skrevet 23. oktober 2006 Vi har den som duovogn med City Bag. Kan oppsumere følgende: -meget stabil, selv om den er blant markedets minste og letteste vogner (11kg) -veldig god fjæring -tar minimalt med plass sammenlagt -perfekt byvogn som OGSÅ forserer skog og mark uten "vingling" STOR handlekurv (mangelvare på mange vogner) om du er en "shopper" -Full liggestilling -Kan ha sittedelen begge veier -Nett og stilig design
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå