Gå til innhold

hjelp, skjønner IKKENO :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så smått begynt å tenke på dette med barnevogn, siden det er kan bli dyrt og helst ikke bør være noe impulskjøp.. Problemet er at min forståelse av teknikk er ikke-eksisterende, og tydeligvis forståelsen for hva slags barnevogn jeg trenger også! Trenger ikke vite hvilket merke og modell jeg skal ha.. men lurer på om jeg trenger bagvogn/duo/kombi/dypvogn eller hva søren...skjønner ikke forskjellene helt! Og hva slags styring skal man ha da?

Her er mine "kriterier" :

-Jeg bor i by og skal trille mest på asfalt

- 3. etg uten heis, må sette vogna ned i kjellerboden

- har liten bil så den må kunne legges sammen og bli LITEN

Noen som vet råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du kommer til å bruke vogna endel til bygåing og handleturer, er kanskje en trehjuling det beste for deg. De er lette og manøvrere hvis de har svingbart fremhjul. De tar også mindre plass i bil, ihvertfall Jané og TFK. Hvis du må gå tre etasjer uten heis, kan en mykbag være bedre for deg enn en duo/kombibag, da en er lettere å bære med seg.

Men ta deg en tur innom forhandler, de vil gi deg råd...om du treffer på den rette ansatte :)

Lykke til!

Skrevet

hadde kjøpt TFK eller OTH eller Easywalker sky med bag. Den kan lett klipses av og bæres opp trappene. OTH veier 10 kg, EWsky 9, tfk veier vel 13 tror jeg?

OTH blir ganske lang sammenlagt, men veldig flat. Usikker på de andre.

Skrevet

ok tusen takk :)

er nok lurt å snakke med forhandleren, men nå vet jeg iallfall litt hva jeg er ute etter, så føler jeg meg ikke så dum :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...