Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 Når jeg stod opp i dag tidlig så fant jeg snuppa på 14 måneder og pappa`n sovende i en stol,hun lå på hans fang...Og det var jo koselig det da... Men det er det at snuppa aldri vil sove på mitt fang,på pappa`n sitt fang sovner hun rett soom det er og ligger og koser seg..Og jeg syns deter litt trist at snuppa aldri vil kose på mitt fang,da får jeg litt vondt inni meg,nesten så jeg blir sjalu... Ellers er det stort sett meg hun kommer til,men når det gjelder kosing så er det pappa ja... Er jo glad for det,men skulle ønske hun ville kose litt mer med meg og... Andre som har pappadalter?
kul@ Skrevet 22. oktober 2006 #2 Skrevet 22. oktober 2006 Hei vennen. Jeg skjønner at det kan være litt vondt ..men se heller på at de koser seg og slapper av.Jeg syns det er viktig at pappa'n tar over også..for han trenger jo kos og klem han som alle andre.det å kjenne at han er pappa og at barnet roer seg hos han.De knytter bånd og de leker fint sammen. Tenk på alle de som ikke har noen farsrolle i livet,de fedrene som ikke bryr seg om barna sine?datteren din er heldig som har en så god pappa;o) Håper du får mange fine stunder med jenta di på fanget.Liker hun at du synger for henne når du har henne på fanget?Dere kan jo synge noen traller og tulle litt..og kose..alle liker sang og musikk..(ror jeg da)..vår danser og koser seg i allefall.Har du satt på en rolig sang og hatt henne på armen så hun hviler hodet på skulderen din mens du danser forsiktig rundt i stua?det er kosetid det. Men må jo avslutte med å si;noen er mammajente/gutt og noen er pappajente/gutt..sånn er det vel bare..hehehe ha en fin dag. klem
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2006 #3 Skrevet 22. oktober 2006 Her er det også pappan som får mest kos. tror det kommer av at hun har vært hjemme med meg i 14 mnd og da han tar over og er hjemme med henne mens jeg er på kurs, så blir det knyttet et sterkt bånd mellom dem. Jeg ser nå etter 5 uker hvor jeg har vært borte store deler av dagen at hun er omtrent like kosete med meg som med sin far.. Kanskje litt mere med han da:p men er ikke sjalu. B.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2006 #4 Skrevet 22. oktober 2006 Takk for svar dere to Hun liker sang og musikk ja og da sitter hun på fanget mitt Men kosen den er nok pappa sin Når hun var hjemme med meg så var hun veldig glad når pappa kom hjem fra jobb...Og nå når hun har vært i barnehagen hver dag så er det og pappa som "gjelder" mest...Bortsett fra de gangene han har annledning til å hente i barnehagen og hun ser meg (jobber i samme barnehagen som snuppa går i) da er det bare meg hun skal være hos,da gråter hun når pappa`n tar henne med... Når jeg henter henne i barnehagen så har hun ikk etid til å være med hjem engang,hun storkoser seg,.. Men jeg syns det er koselig at pappa som får kose masse med henne og da,godt for både han og henne..Er skikkelig pappajente ja Er der hun har roet seg best hele tiden... HI
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2006 #5 Skrevet 22. oktober 2006 Hei du! Samma her, skjønner du! Jenta vår er 15 mnd, og frem til for ca 14 dager siden var det bare pappa, hele dagen lang. Hun ropte på pappa uansett når og hvor, også i barnehagen. Jaja, sårt, men også veldig fint. Nå er det snudd, nå er det like mye mamma, blir ropt på til stadighet. Og så får også jeg kosen, men har en stoooor mage som er i veien for fang-kos. Vanskelig å lese bøker osv, da må hun sitte ved siden av på armlenet. Men om ikke så lenge så blir hun storesøster, og da er det hvertfall viktig at hun kan kose både med mamma og pappa.
*Rutletutt* Skrevet 23. oktober 2006 #6 Skrevet 23. oktober 2006 Skjønner akkurat hvordan du har det. Har en liten pappadalt selv. Han er nå 22 mnd og har vært pappadalt hele tiden. Har vært veldig sårende inni mellom, men stort sett så tenker jeg bare at jeg er glad han har en så god og snill pappa som han er så glad i:o) Men, for all del, han koser med meg også - og norn ting er det "bare" jeg som får love til å gjøre - som for eks å legge ham om kvelden - og det er stort sett med han roper på om det er noe, men pappaen er og blir den store helten....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå