Gå til innhold

Hmmm......hva skjer?

Puttipluttipott*har født*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev at slimproppen min gikk seint på fredag, var såpass mye at det var ikke tvil. Men nå kom det enda mer, nesten like mye som sist, med en brun strek i. Kan det fortsatt gå dager, eller er dette tegn på at noe mest sannsynlig skjer i løpet av kort tid? Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen! Min gikk over flere dager, så det du beskriver høres helt normalt ut. Hvor lang tid det kan ta før noe skjer er vel individuellt og jeg ble jo satt i gang 6 dager etter at min gikk. Legen min sa derimot at det er bra at den går for da holder du på å bli moden. Fortsett med sex! :) Lykke til!

Skrevet

Hei jenter, er det ikke på tide å dra på føden snart da? Ingen vits å drøye lenger nå?? ;o) Hadde og termin 12.okt og sitter her med min 3 uker gamle jente på fanget....

Skrevet

Lettere sagt enn gjort, hehe. Jeg er veldig klar for at det skal skje noe nå... Skal til jordmor igjen i morgen, så hun får sjekke om det er noe mer framgang nå. Må jo være det nå som slimproppen har begynt å gå... Håper å slippe igangsetting til tors/fre. Kynnerne har kommet hyppig i kveld, så vi får se om det skjer noe utover natten. Har blitt lurt så mange ganger nå, hehe... Gratulerer så mye. Prinsesse 12 oktober har også født, så det er meg da som sitter her på 10ende dagen.. Men snart kommer det et fødeinnlegg fra meg også. Kos deg masse med gullet ditt;-) Klem fra meg

Skrevet

Åja, visste jo egentlig at hun hadde født... Kom på det når du skrev det... får skylde på ammetåka.... Håper det skjer av seg sjøl hos deg snart da, så du slipper igangsetting. Uansett er det ikke mange dagene før du får hilse på bebisen din ;o) Lykke til da!!

Skrevet

Nei, nå går det fort uansett;-) Tusen tusen takk. Klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...