Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 Hei:-) Mener jeg leste en gang at jenta di lå med hodet ned,også beina ned mot hodet igjen.Sånn saksestilling på en måte. Hvor kjenner du spark da?Ganske langt ned eller? Lurer sånn på hvordan min ligger serru:-)
popkind Skrevet 22. oktober 2006 #2 Skrevet 22. oktober 2006 Hei, det stemmer det - jeg kjenner spark i sidene. Også bevegelser litt lenger opp for der ligger rumpa!! Når får du sjekket leie??
Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #3 Skrevet 22. oktober 2006 Skal på kontroll på torsdag,så får forhåpentligvis får jeg greie ¨på leie da.Da er jeg 34+6. Jeg kjenner en del spark fra midten av magen på høyre side og nedover mot hofta. Oppunder ribbena kjenner jeg noe "stort".Men,vet ikke om det er rumpa eller hodet.Kjenner også noe stort som glir frem og tilbake langt nede ved bekkenet.Hodet eller rumpe?:-) Hikking kjenner jeg stort sett langt nede. Kjenner du sparkene oppover mot ribbena eller nedover?Kjenner veldig lite oppunder ribbena jeg da, bortsett fra den "store" greia:-)
popkind Skrevet 22. oktober 2006 #4 Skrevet 22. oktober 2006 Kjenner ikke spark i ribbeina, men noe stort som du sier som "flyter" litt frem og tilbake der oppe..... Så kjenner jeg hode nede som dytter noe sinnsykt på blære så jeg må tisse!!!
Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #5 Skrevet 22. oktober 2006 Kjenner noe som dytter på blæra jeg også.Syns liksom ikke det kjennes ut som et hode oppi ribbena.Virker for digert til det liksom...men,hva vet jeg?:-) Hvor kjenner du spark da? Ja,ja,vet jeg maser på deg:-)
popkind Skrevet 22. oktober 2006 #6 Skrevet 22. oktober 2006 hihi, du maser ikke.... Jeg kjenner egentlig bevegelse i hele magen, men litt harde fraspart i sidene når jeg ligger stille... Skjønte du det a???
Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #7 Skrevet 22. oktober 2006 Er i sidene jeg kjenner spark også,de litt harde.Men,stort sett bare på høyre side. Kjenner du ikke noe spark oppi ribbena? Ja,blir i hvertfall veeeldig spennende på torsdag:-) Takk for at du gidder å svare da:-)
popkind Skrevet 22. oktober 2006 #8 Skrevet 22. oktober 2006 Det høres ut som om din ligger akkurat sånn som min!!! Kjenner aldri noe spark i ribbeina!!!!!! Klem
Gjest Skrevet 23. oktober 2006 #9 Skrevet 23. oktober 2006 Da kan det hende hun ligger med hodet ned da...satser på det.Blir nervevrak hvis jordmor sier hun ligger i seteleie på torsdag. Har prøvd å kjenne febrilsk noen dager nå,men klarer ikke finne det ut:-) Vet bare at jeg har noen bein på venstre side,og ryggen på høyre. Hva som er opp og ned på henne aner jeg ikke:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå