Gå til innhold

juhujenta er du her ennå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk for det Dodli. Så hyggelig av deg:=)

Jeg vil ikke ha de forhåpningene med at jeg er gravid nå. Jeg forbreder meg på at mensen kommer. Skuffelsen blir bare større om jeg trur selv at jeg er blitt gravid. Jeg er jo bare i min 2 pp, så kommer mensen så får jeg ta det med et smil og prøve på nytt. Men jeg håper jo da.

Hvordan går det med deg???

Skal legge meg i senga igjen. Sovet lite i natt pga høy feber, vondt i hele kroppen, kvalm og hodepine.

Stor klem

joda, har hatt den influensaen jeg oxo, ikke så mye på en måte, men vært mye svimmel, tett i nesen, og veldig trøtt hele tiden. Men nå når helga kom fikk jeg hvilt ut så nå er jeg bedre. håper du blir frisk snart da, er ikke noe kjekt å være sengeliggende hvertfall...

jeg venter nå på den tanta jeg oxo, gidder ikke tro jeg er gravid jeg heller, orker ikke teste engang for jeg bare gråter når jeg ser den dumme streken likevel...

klem

Ja tenk at du har IKM allerede til tirsdag. Og en av de som fortjener virkelig å bli gravid er deg i hvertfall. Du har jo prøvd så lenge. Så jeg føler virkelig med deg. Krysser i hvertfall fingrene for deg og håper alt det beste for deg nå. Jeg må vente helt til slutten av denne uka som kommer. Men jeg kommer nok til å teste fredag morgen. Får se.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...