Gå til innhold

jammen gikk det ikke denne gangen også...

Anbefalte innlegg

Jeg ble operert for graviditet utenfor livmoren 26 sept.....og i dag den 22 okt så lyste et blått kryss mot meg på cb`n.......hurra!!!!!!!!!!!!!! Ikke noe å si på fruktbarheten her i huset. Vi har prøvd 3 ganger og det har gått alle 3 gangene...........så er det bare å krysse fingrene for at det går bra denne gangen da. Jeg skal til legen å måle hcg denne uken for å se at det stiger normalt noe det ikke gjorde sist. Det føles annerledes denne gangen så jeg har tro på at dette skal gå bra.....

Masse babystøv til dere alle***************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

klem fra

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer så mye!

Faderullan, noen er altså så fruktbar. Jeg skulle gjerne BETALT for å få babystøv hos deg som faktisk funker.

Håper alt går bra denne gangen, og så lenge følelsen er bra kan du nok stole på det :)

Annonse

Hei, og gratulerer så mye!!!

Bare må spørre deg om en ting. Åssen annerledes var det denne gangen i forhold til exu'n?? Ble sjøl operert for exu 30 august... Gleder meg masse til å bli gravid igjen, og hører mange som sier at det var annerledes å være gravid utenfor livmora, enn å væra gravid inni..... Så jeg har gått å tenkt litt på åssen forskjell det er... Annet en det man føler rent psykisk..

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...