Gå til innhold

jammen gikk det ikke denne gangen også...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble operert for graviditet utenfor livmoren 26 sept.....og i dag den 22 okt så lyste et blått kryss mot meg på cb`n.......hurra!!!!!!!!!!!!!! Ikke noe å si på fruktbarheten her i huset. Vi har prøvd 3 ganger og det har gått alle 3 gangene...........så er det bare å krysse fingrene for at det går bra denne gangen da. Jeg skal til legen å måle hcg denne uken for å se at det stiger normalt noe det ikke gjorde sist. Det føles annerledes denne gangen så jeg har tro på at dette skal gå bra.....

Masse babystøv til dere alle***************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihi, gratulerer til fru kanin med det passende navnet :) send litt av den fruktbarheten til oss her inne du ;)

lykke til :)

Skrevet

Gratulerer så mye kaninkanin. Hurra. Kos deg masse og nyt dette.

Skrevet

hehe ja navnet passer....fnis....ja Dodil, det er herved sendt masse fruktbarhetsstøv til dere alle....håper dere snart kommer etter....

klem

Skrevet

Gratulerer!!! Håper alt går helt fint denne gangen:)

Skrevet

Gratulerer!! :)) Så fint at det gikk i boks så fort da! :D

Skrevet

Gratulerer så mye!

Faderullan, noen er altså så fruktbar. Jeg skulle gjerne BETALT for å få babystøv hos deg som faktisk funker.

Håper alt går bra denne gangen, og så lenge følelsen er bra kan du nok stole på det :)

Skrevet

Gratulerer så mye med full klaff igjen,

og lykke til med alt sammen! :o)

Skrevet

Gratulerer kjempe masse kaninkanin:-)

Ville hatt en dose fruktbart babystøv fra deg ja!!!

Lykke til med svangerskapet..

Skrevet

GRATULERER så mye kaninkanin!

Krysser fingrene for at spira klorer seg godt fast i 9 måneder!

Klem fra

Skrevet

Gratulere så masse! :-)

Skrevet

Hei, og gratulerer så mye!!!

Bare må spørre deg om en ting. Åssen annerledes var det denne gangen i forhold til exu'n?? Ble sjøl operert for exu 30 august... Gleder meg masse til å bli gravid igjen, og hører mange som sier at det var annerledes å være gravid utenfor livmora, enn å væra gravid inni..... Så jeg har gått å tenkt litt på åssen forskjell det er... Annet en det man føler rent psykisk..

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...