Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2006 #1 Skrevet 22. oktober 2006 Er 23+3 i dag og har kjent spart i 4 uker nå. Siste uken har de gradvis blitt litt sterkere, men siste døgnet har de blitt nesten borte. Kjenner dem når jeg legger meg ned - men det er bare som små dytt liksom. Pleier alltid å få kontakt med lilleskatten når jeg legger meg ned på senga, men nå kan jeg ligge i en hel time uten å kjenne noe. Nå i morgentimene har jeg kjent små dytt, men ingen spark liksom. Og bare et dytt i slengen. Flere som har hatt det slik? Noe å bekymre seg for?? ( Det gjør jeg selvfølgelig da....)
Hemmeline Skrevet 22. oktober 2006 #2 Skrevet 22. oktober 2006 Det er sikkert ikke noe å bekymre seg for, og du kjenner jo liv ihvertfall. Allikevel burde du kanskje ta en telefon til føden og høre med dem siden det er søndag idag. Man skal ringe hvis man kjenner forandringer. Da får du sikkert komme inn på en sjekk, hvor de sjekker hjertelyden osv. Ikke bra at du går hjemme og bekymrer deg. Mye bedre å ta en telefon for mye til føden. De pleier å ta sånn veldig alvorlig og tar sikkert godt imot deg. Har selv vært på sjekk engang, da det ble så lite liv. Alt var bra da, og hun lå bare å sparket mot ryggen min, og det var derfor jeg kjente så lite. Men ta å ring du og få sjekket det:) Lykke til
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2006 #3 Skrevet 22. oktober 2006 Av en eller annen grunn liker jeg ikke å ringe dit bare... vet ikke helt hvorfor, men var så nervøs i starten av svangerskapet at jeg føler jeg har ringt dit no liksom... 6 uker siden sist nå... Har sjekket hjertelyden og den er fin ( har doppler selv).... Kan de ligge og sparke mot ryggen i et helt døgn da???
RompeRock Skrevet 22. oktober 2006 #4 Skrevet 22. oktober 2006 Dersom du hører hjertelyden, er nok alt bare strålende bra med den lille ) Skjønner at du blir bekymra da, for det er visst noe vi gravide må leve med... Bekymrer meg masse selv jeg. Babyen sover masse også nå, og kanskje ligger h*n i tillegg med ryggen ut og sparker inn mot tarmene dine når h*n først er våken. Da kjenner du jo ikke sparkene. Og tror nok babyen fint kan ligge med ryggen ut et helt døgn ja, og lengre også. Jeg har ikke kjent spark siden i går ettermiddag, så er selvfølgelig litt bekymret jeg også. Men tror min ligger mye med ryggen ut, i tillegg til at jeg tror den er ganske rolig av seg. I tillegg har jeg morkaka litt foran da; så det er vel også en grunn for min del. Men blir du for bekymra, bør du ringe
Hemmeline Skrevet 22. oktober 2006 #5 Skrevet 22. oktober 2006 Min lå to døgn, også kom hun plutselig tilbake til normalt igjen:) Jeg var da i uke 25.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2006 #6 Skrevet 22. oktober 2006 Takk jenter - godt å ha dere! Får spise litt og legge meg nedpå igjen... kanskje skatten får litt energi av det.... skulle gjerne kjent noen skikkelige spark snart ja...
RompeRock Skrevet 22. oktober 2006 #7 Skrevet 22. oktober 2006 Skjønner utålmodighet din, men alt er nok bra ) Kanskje skatten din bare har en rolig og bedagelig søndag ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå