Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guttem min har spist grøt nå i snart to uker, fikk først av 30ml mme, så 40ml, og nå er vi oppe i 70ml mme i grøten, når kan vi begynne og gi hel porsjon, grøt av 100ml mme? Han får grøt til lunsj og til kvelds, skal han da ha full porsjon både til lusj og kveds eller bare til et av måltidene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan vel bare begynne?? Jeg bruker alltid å lage til en full porsjon, men det er ikke alltid han spiser alt. Avhenger av dagsofrm, og om han er for trett når grøten tilbys...

Hilsen mamman til en annen Jonas

Skrevet

tulla mi er nettop begynt med full porsjon(skjelden hun spiser hele da) hunhar spist grøt i 2 mnd...

Skrevet

Vi økte ganske raskt. Må innrømme at jeg slumper litt, har oppi ca med pulver og blander med så mye vann at konsistensen blir bra. Han spiser akkurat det han vil, regulerer det godt selv. Dersom han vil ha mer enn den grøten vi har laget, får han litt frukt (hvis vi ikke har hatt det oppi).

Skrevet

Spiser grøt til lunsj og kvelds, og middagsglass på ettermiddagen.

Skrevet

i avr oppe i full porsjon i løpet av 2 uker. Hun ville ha og ettersom hun ikke reagerte på grøten økte vi raskt.

Ettersom babyen din allerede spiser 2 ganger om dagen ville jeg ha økt til full porsjon, når den er mett vil den uansett ikke ha mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...