Gå til innhold

Da var det nok over for denne gang..

Anbefalte innlegg

Jeg begynte å blø inatt. Våknet av at jeg var kjempe kvalm, og måtte en tur på do, og da hadde jeg begynt. Er like kvalm idag, og blør fremdeles. Skulle ikke teste før til torsdag, men da trenger jeg nok ikke det nei... Men prøver å tenke positivt(selv om det er innmari vanskelig akkurat nå) Har jo to egg i fryseren, så får vel bare sette igang igjen. Er ikke i humør nå altså. Var nesten verre å fortelle det til sønnen min enn mannen min, for han ønsker seg så veldig en søster eller bror. Men men. Får vel bare prøve på nytt.... Måtte bare få ut litt..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6780019-da-var-det-nok-over-for-denne-gang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet akkurat hvordan du har det nå!

Føler masse med deg, dette er tøffe saker. Det er ikke lett å skulle være positiv rett etter noe sånt.............Kanskje neste år kan være lykkeåret istedet??

Jeg var 5+4 uker på vei denne gangen, men begynte å blø igår og fikk konstatert på sykehus idag at det ikke var noen baby der mer........

Jeg og prøver å se frem til neste forsøk, men vet ikke om jeg orker det før jul. Vi får se......

trøsteklem

Annonse

Dette er veldig trist. Vet godt hvordan du har det, det hadde ma i uke 8 forrige gang. Jeg føler mensen kommer rett rundt hjørnet, og det hjelper ikke med erfaring når det gjelder dette. Det blir bare ikke bedre. Og når jeg er i skikkelig PMS humør i tillegg til å være trist, er det ikke greit å være nær meg i dag. Har allerede skjelt ut naboen.....hehe.

Jeg kommer nok til å kjøre gjennom siste søskenforsøk over jul. Fikk dattera mi på 3. så alle gode ting er kanskje 3??? Lykke til i alle fall. Jeg føler veldig med deg.

Uff trist å høre.. føler at vi er inne i en skikkelig dårlig stim her nå!!!

Ikke bra!!!!!!!!!! Vi må snu denne trenden og nå er det vår tur jenter... mange som skal ha en spire i magen før jul!!!! SÅNN ER DET BARE..

Stor trøsteklem fra meg

Annonse

Sender deg mange trøsteklemmer:o) Dette er så utrolig urettferdig...snufs... Synes også det var forferdelig vanskelig å fortelle min datter... Det var med gråtkvalt stemme jeg fortalte...."hvorfor" spurte hun... Jeg hadde sagt på forhånd at det ikke var sikkert at egget ville være inne i magen.Ikke alle egg som vil det... Så da kan vi prøve å lage en gang til:o) Hun tok det med et smil da:o) Hun snakker ikke om annet at hun vil ha en baby.. he he. Det er godt du kan tenke fremover og allerede kan tenke på et nytt forsøk. Det er nesten det eneste som hjelper. Vi startet opp igjen med en gang etter negativ test. Ble noen uker å vente til spraystart, så da "levde jeg livet" og vi koste oss. Tiden har gått veldig fort, trøste deg med det lille venn.

Ønsker deg all lykke og pass på deg selv.

Store klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...