Gå til innhold

Oktober: 3 dager over termin....sukk...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

gud som jeg venter..... tror jeg blir og gå slik resten av livet... kan man lekke fostervann på slutten uten at det er spor av blod el. lign. har hatt mye utflod,...men nå er det tynt og så lukter det litt som sæd kanskje...litt sån søtt,...vaskemiddelaktig... noen som har det sån? trenger jeg ringe føden når jeg ikke kjenner det noe vondt... har kynnere,...men ikke spes. vondt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jg føler md deg,er 4dager over termin og er så lei. og som du sier føler e skal gå gravid for alltid. har hørt at en kan lekke litt fostervann,for hvis hode sitter langt nede så er det ikke alltid at alt kommer ut. jg har også veldig mye utflod,det sies og være normalt på slutten av et svangerskap,men føler mg jaggu ikke mye på slutten nei. Lykke til så håper jg det skjer noe snart,og er du i tvil,ring føden de er der for og hjelpe oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at man kan lekke fostervann ja, sist gang når jeg var på overtidskontroll så var det nettopp hvor mye fostervann som var igjen de sjekket.... Da var jeg 10dager over og nesten "uheldigvis" så alt bra ut så de ikke trengte å sette meg i gang... Så man kan gå og lekke ganske lenge uten at det er farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...