Gå til innhold

MA

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Klarer ikke komme bort fra tanken på ma, er vel pga at jeg har lite symptomer denne gangen(er nå 5+3)og tolker dette som et dårlig tegn....

Dere som har opplevd dette, hvordan utartet det seg?Hadde dere masse symptomer først også ble de borte, eller hang symptomene igjen en stund?Om man har en ma, vil man teste positivt en stund etterpå likevel? Lurer bare så veldig og blir sprø av å gå rundt å bekymre meg for dette hele tiden....

Fortsetter under...

Mitt foster døde i uke 7. Jeg hadde vært veldig dårlig, for plutselig å bli helt god. Målte HCGen, den var høy og fin og legesekretæren mente jeg ikke trengte måle den igjen (har kjeftet for dette etterpå...). Hadde noen svangerskapssymptomer i ukene som kom, men gikk HELE TIDEN med følelsen om at dette var galt. I uke 11 kom blodet, fosteret, sorgen, tårene og alt sammen. Min mann som ikke trodde meg da jeg fortalte om den negaitve følelsen, ble ganske overrasket over morsinsinktet (eller mangelen på det) da det viste seg at jeg hadde rett.

Jeg ville bedt om en UL. Det er ikke godt å gå slik du gjør. HCG nivået går sakte ned etter en abort, så du vil teste positivt i ukevis.

Det står helt sikkert bra til med deg. Man trenger ikke ha mye symptomer for å være gravid.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...