Gå til innhold

Bivirkninger av pergo... (samme som bli gravid)

Anbefalte innlegg

Hei.

Denne syklusen har jeg gått på pergo. Har hørt om noen bivirkninger ved bruk av pergo, som feks. vondt i puppene ol.

Lurte på om noen har hatt noen bivirkninger og kan fortelle meg lit om disse?

Er nemlig så øm på brystvortene, om jeg kommer borti el. Og så å si siden EL har jeg hatt murring nederst i mageregionen. Lurte på om dette er bivirkninger eller..

Takk for svar.

Fortsetter under...

Hei måneskinn...

Bivirkningene av pergo er nok mange og forskjellige...

Jeg merka ikke noe til de ømme puppene...

Men fikk når det nærmet seg ikm en uforglemmelig hodepine...Er i dag 3 dager dpo i pausemåneden,og kjenner også nå antydninger til hodepine.Håper jeg slipper den så ille som i forrige pp...Ellers så fikk jeg litt lengre syklus...

Ønsker deg lykke til...håper pergoen gjør susen...:)

Fikk nesten ingen bivirkninger av enkel kur, men nå har jeg dobbel kur, og nå kjenner jeg mer. Jeg har hodepine, bittelitt kvalme, stikkinger i brystene (som om man stikker med nål inni), svimmelhet, menssmerter hele syklusen, vondt i huden (som ved influensa), trøtt og kviser. Dette høres kanskje ganske mye ut, men nesten alle bivirkningene (bortsett fra hodepinen og kvisene) er veldig svake, så det er ikke noe problem. Det er sikkert bivirkninger du har. De fortsetter gjerne helt til IKM.

Hei måneskinn!

Jeg kjenner meg veldig igjen i de bivirkningene du skriver om. Jeg har hatt det sånn hver gang (har gått tre kurer) og blir alltid like skuffet. Ellers har jeg hatt bivirkninger som kvalme, hetetokter og dårlig søvn (de dagene jeg tok tablettene).

Men det er jo vanskelig å vite, det kan jo også hende at det er symptomer på at du er gravid. Man trenger virkelig en stor porsjon tålmodighet når man prøver..

Lykke til hvertfall!

Klem

Hei måneskinn,

jeg har gått på 4 doble pergokurer, og har hatt mensmurringer fra 7dpo hver gang. Og HVER gang har jeg tenkt at DENNE gangen er det kanskje graviditetssymptomer. Dessverre har det jo ikke vært det. Men når det er sagt vet jeg at mange har slike graviditetssymptomer. Håper at det er det i ditt tilfelle! *krysser fingre*

ellers har jeg ikke hatt noen bivirkninger. Eneste jeg har merket at jeg kjenner hva som foregår der nede mye bedre. Foruten mensmurringer, kjenner jeg eggløsning veldig godt når jeg har brukt pergo.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...