Gå til innhold

Dolly Duck,wimbom,Beth og Bente

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med dere jenter?

Ser på ikm lista at dere har ikm i dagene fremover...

Ønsker dere alle en positiv test nå,så jeg krysser fingrene for dere !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!;o)

Så hyggelig at du spør!;o)

Har hatt så ustabil syklus i det siste (25 dager, 23 dager, og sist 17 dager!?), så jeg er egentlig litt usikker på når den hersens tanta er å vente!! Har tatt utgangspunkt i den lengste syklusen, 25 dager, og da har jeg IKM på tirsdag! Men er ganske sikker på at når denne dagen er omme, så er hun på plass, gitt! Har mensenmurringer an mass!! Hrmpf!!(jaja.....bedre lykke neste gang!)

Hvordan går det med deg, da, vilsågjerne? Hvor i løypa er du?

;o)

Skrevet

Jeg er selv 3 dpo...

Så rundt den 31 ca blir vel ikm..Pausemåned fra pergo denne måned,og lap og hsg den 17 neste måned..Ikke akurat forventningsfull på mine egne vegne denne måneden...Derfor får jeg heie desto mere på dere andre !...

Håper tanta uteblir hos deg wimbom !

Skrevet

Takk som spør! Her er det full fres med førebuingar til salg av leilighet og flytting til hus - som treng oppussing, så det blir ikkje fred etterpå heller. Sukk. Dessutan kranglar ryggen med meg igjen. Har nesten ikkje hatt tid til å kjenne etter symptom, men trur ikkje det er stort håp nå heller. Puppene er rett nok ømme, men ikkje særleg mykje større enn vanleg, og stikkinga på begge sider der nede kan også vera tanta som melder seg. Etter positiv el-test å dømme skal eg ha tantebesøk på tysdag, og ikkje onsdag. Det verkar som eg har 26-dagars syklus nå. Let's face it: eg er ei gammal røy, og det ville vera noko i nærleiken av eit mirakel om eg skulle bli gravid igjen - og ikkje minst bli verande gravid i 9 månader.

Eg har slike anfall av realisme iblant, men det siste som døyr er håpet...

Eg er forresten imponert over Vilsågjerne, som alltid greier å vera så positiv. Korleis får du det til?

Klem frå

Skrevet

Hei vilsågjerne!

Så kjekt at du tenkte på meg også da...!! =)

Min mann var i usa ved el, så her blir det nok ikke annet enn tr som kommer. Jeg skrev feil dato, så hun skal etter planen komme mandag (i morgen) 23.10, ikke 22.10... jajja, en detalj.

Det er merkelig. Jeg har ingen mensmurringer, er sykt oppblåst og har verdens ømmeste pupper i tillegg til at humøret er gaaaanske ustabilt... Er ikke det typisk at en skal bli pint med et ørlite håp i stedet for å innse at denne pp gikk fløyten?! (vet jo at disse tegn også er pms...)

Han reiste 5 dager før el, og kom hjem 5 dager etter el, så det er jo strengt tatt umulig at noe har skjedd. Akkurat denne måneden har jeg ikke lyst å håpe....

Jajja, hun dukker nok opp. Jeg avgi rapport når det skjer.

I dag skal jeg ha bursdagskake med familien. Jeg ble 41 på freddan, så vil gjengen komme innom da. Blir koselig det. Nå skal jeg kaste meg rundt og lage en deilig Pavlova til de kommer =)

Ha en fin søndag jenter!!

Skrevet

Vel det sies jo at det kan klaffe når en minst venter det...hehe..

Og jeg vet jo at om det er klaff blir dere overlykkelige...

Og om det ikke er det denne pp...så blir det både kos og vin på Maldivene..Du har mye å se fram til Dolly Duck..Håper du får en koselig fødselsdagsfeiring !

Klem fra

Skrevet

Du har jammen mye å styre på med Beth...

Krever sin kvinne med både salg og kjøp av leilighet..og ikke minst opp-pussing...Tidlig å si om det er din tur eller ei denne pp Beth...da tegnene kan tyde like mye på at det blir baby som at det blir tante besøk..Håper på det siste da,slik at du får ordnet baby-rom når du først er i gang med opp-pussinga..

Jeg som alle andre har nok både opp og nedturer i baby-prosessen,men for min egen (og vilsågjernemannens ) skyld må jeg prøve å være positiv...Etter å ha prøvet og feilet i 2,5 år,er fallhøyden for stor om man tillater seg noe annet enn å tenke positivt...

Venter på videre oppdatering Beth !

Klem fra

Skrevet

Hei Vilsågjerne:)

Så hyggelig å bli spurt etter. Her er det kun mens tegn på gang, så jeg har nok levd en drøy uke med et innbildt svangerskap. Har ikke gitt opp denne pp før tanta dukker opp, det er håp i hengende snøre. Men som sagt kjennes det ut som tanta er på vei....*håper jeg tar feil*

Hvordan går det med deg Vilsågjerne? Kjenner jeg får helt vondt når jeg kjenner på tanken å miste noen en er glad i. Ifjor i juli var jeg helt knekt da vi måtte avlive hunden vår Bella. Hun var verdens skjønneste cocker spaniel på alle måter. Det gjør forsatt vondt at hun ikke er her sammen med oss. Håper vilsågjernemannen er snill og god mot deg om dagen. Skal tenke på dere alle sammen på tirsdagen, kjenner tårene presser på selv om de er helt "ukjente" for meg. Men på en rar måte føler jeg at jeg alikevel kjenner de godt.

Stor klem fra en som tenker på deg sorgen*klemz*

Skrevet

Kjære Bente :)

Takk for dine gode ord,og ikke minst din omtanke.

Jeg er veldig heldig med vilsågjernemannen.Han har vært god og ha under denne vanskelige tiden,vet ikke hva jeg skulle gjort uten han nå.

Det er trist med denne familiens historie,enten man kjenner dem eller ei.Fordi de har gitt så mye av seg selv ved å fortelle sin historie,og fordi utfallet er så urettferdig.

Håper tanta di uteblir...

Det må vi håpe til det motsatte blir bevist..

Jeg har enda en drøy uke å vente enda,før jeg venter tantebesøk..

Men forventningene er ikke så kjempestore.Det fordi jeg ikke lenger har så stor tro på at dette er noe vi klarer selv foreløpig...

Mannen leverte svømmeprøve forrige mandag,så den vil vi vel snart få svar på.Jeg skal på lap og hsg den 17.Da skal de fjerne en polypp hos meg,som uansett ikke gunstigjør forholdene i livmor.Vi får krysse fingrene for at de ikke finner mere grums...:)

Venter spent med deg Bente.

Håper vi alle går over på moden gravid i flokk..

Vi vil få det så koselig der...Når den dagen kommer!!

Klem fra

Skrevet

Så spennende det skal bli å få svar på svømme prøven, her på SØF fikk gubben beskjed om at det tok en uke, å at svaret kom til fastlegen eller den som hadde skrevet ut rekvisisjonen. Gubben her har fått svømme prøve innlevering til den 7 nov, blir spennende!! Håper virkelig de ikke finner mer groms på deg, for nå er det på tide at mirakelet sitter!!!

Ja, jeg er kjempe spent denne perioden, selv om jeg har skrudd ned forventningene flere hakk. Da blir ikke fall høyden såååå høy.

Ja, la oss gå sammen hele hurven i flokk inn på gravid i moden alder!!

Skrevet

Hei igjen,

2,5 år er lenge, så da fortener du jammen klaff snart, vilsågjerne!!!

Oppdatering: trur nok det er tantebesøk i kjømda. Eg spotta litt i går kveld og i dag tidleg, så da kjem ho nok som bestilt (nåja, ikkje akkurat!) i morgon. Det er akkurat som det ikkje vil seg når eg fokuserer på det. Dei to gongene eg så langt har vore gravid, var det ikkje i mine tankar før symptoma var der. Og det ser ikkje ut som det er lett for meg å bli gravid (og særleg ikkje å få den til å sitja).

For to år sidan sat eg i utlandet aleine etter den første spontanaborten og var berre ulykkeleg. Nå er humøret meir på det jamne, så kanskje eg har forsona meg med at livet må levast utan barn. Men så er eg jo ein slags optimist av legning - trur liksom at ting ordnar seg på eit vis. Og akkurat nå skal eg i gang med oppussing i nytt hus, så slik sett er det kanskje greitt ikkje å vera nygravert, om ein vil sjå positivt på det.

Jaja, eg må jobbe litt også.

mvh

Skrevet

Hei igjen, vilsågjerne.....

Er nok ikke helt inne i dette, jeg......så jeg må bare spørre : hva er lap og hsg? Hva gjøres da? Pergo har noe med EL å gjøre har jeg forstått.....er det riktig? Det jeg derimot TROR jeg har fått med meg, er at dpo er dager etter EL? Eller?;o)

Tanta kom ikke på søndag likevel, så DEN følelsen var feil! Og hun glimrer fortsatt med sitt fravær! Symptomer? Næh!;o) Bortsett fra et veldig ømt og stikkende frontparti, er alt akkurat som det pleier....har "brygget på" mensen siden fredag! IKM i dag....og dagen er enda ung, så hun har god tid til å innfinne seg!!!

;o)

Skrevet

Har forsatt ikke sett noe til tanta, ikm i morgen. Så nå er spm, skal en teste eller ikke. Er jo såååååååååååå deprimerene med negativ test! Da er det bedre å oppdage at tanta har landa...

Stå på jenter, dette skal vi klare før eller senere:))))

Klem fra meg

Skrevet

Eg har heller ikkje fått tantebesøk enno, men dagen er enno ung... :( Spotting kan tyde på at ho er i anmarsj. Så vi får satse på augustbarn, trur eg...

Skrevet

Som jeg håper at dere to tar steget ut av skapet med den positive testen snart...:)

Jeg krysser fingrene :)

Skrevet

Javel, da kom tr fykende. kan ikke si jeg er glad, men egentlig er jeg det, har både røkt og drukket som en ungdom de siste ukene (dolly duck mannen var jo borte ved el, så jeg var borti både alko og sig med "god" samvittighet denne måneden =)). Så har jeg iallefall ikke ødelagt et evt svangerskap - enda...

Ellers synes jeg det er altfor lenge siden vi har hørt om groende spirer her inne. Har en følelse av at før året er omme, sitter GANSKE mange av oss med spirer!!! Har en STERK følelse av det =)

Jeg for min del har tenkt å forføre dolly duck mannen på Maldivene i 18 (!!!) dager til ende! Vi reiser om litt over en uke, så forholdene burde være gode...

Ha ei fin uke alle supre prøvere! Vi SKAL klare det til slutt!!!

c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...