maraya Skrevet 21. oktober 2006 #1 Del Skrevet 21. oktober 2006 hallo alle sammen... kom en tur inn hit i kveld jeg.. off jeg skammer meg så fælt over og ha begynt og røyke igjen. altså noen dager røker jeg (max 5 røyk) andre dager røyker jeg ikke.. men jeg syns rettogslett røyken lukter så utroooli godt får tiden og skjenner på kroppen at jeg bare mååå ha:( selv om at jeg vet at dette ikke er bra.... har lest masse skremmende greier om hva som skjer med barn inni magen når mor røyker..men altså det er jo så MYE som liksom er så utrolig farlig så jeg tar det liksom ikke så serriøst lengre... lurte på om jeg burde og fortelle jordmor om røykinga mi neste gang jeg skal på kontroll er det veldig viktig at det står i papirene? har hørt noe om at det er fare får at baby kan få hjerneskade hvis mor røyker..er dette bare får og skremme mødre til og slutte eller er det fakta f *** ? og til alle di som vil kritisere pliis slutt med det jeg er ikke akkuratt stolt over at jeg har begynt og røyke igjen og jeg orker ikke og få mere kjeft,har nok med at jeg må gjemme meg hjemme får og kunne ta en blås ettersom jeg får så mange drepende blikk på gata..! lykke til alle sammen:D Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6779303-hallo-lle-sammenlurte-p%C3%A5-et-par-ting/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2006 #2 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hjerneskade har jeg aldri hørt om. Men jeg har en god veninne som søkte under begge svangerskap. Hun sitter med 2 prematurbarn...Hun holdt på å dø under begge fødsler. Og DET unner jeg ikke min værste fiende engang.... Så prøv å finne en god grunn til å slutte... En som frister for DEG. Lykke til. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6779303-hallo-lle-sammenlurte-p%C3%A5-et-par-ting/#findComment-6785806 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå