Gå til innhold

Treff i Bergen for oss 90 +?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har lyst til det?Hadde vært så kjekt å truffet andre som også baler med vekta.Kansje vi kan gi hverandre støtte til slanking etter fødselen?Ingen dum ide eller hva sier dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det hadde vært kjekt!! Nå er jeg gravid da, og tenker ikke på slanking for tiden, men kunne vært artig likevel!!

Skrevet

jeg er også gravid nå men jm mener jeg må tenke på diett

er 180 høy og veier nå 97 kg syns ikke det er så ille

kansje vi kan treffes på salatbar????

vil være anonym noen har kjent meg igjen på nicket og de trenger ikke vite vekta mi

Skrevet

synes ikke at det virker som om du er så veldig overvektig... jeg er 1.72, og har nådd 105 kilo, startet på 94, og jeg er i uke 26...har ikke spist særlig usunt, men heller ikke slanket meg.. men kiloene har sneket seg på gitt... får håpe det er mye vann, kan virke litt sånn..

Skrevet

Salatbar ja,vet kun om en jeg da men spørs om den er åpen når vi treffes,passer best på ettermiddagen for meg,men slik timeplanen ser ut så passer det ikke før uke 44 mellom kl.14.00 og 20.00,jeg må planlegge sånn etter typen sine jobbetider for det er ikke lett å få barnepass.Ellers går det jo fint i helgene også da vist det passer bedre for dere.Når passer det best for dere da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...