Gå til innhold

Hjelp....

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så redd at jg ikke aner hva jeg skal gjøre!!!

Jeg blør, ikke mye, men litt...

og har vondt i magen... er så utrolig redd for å miste!!!!

det jeg egentlig lurer på er om jeg kan ringe lege vakten i morgen eller noe, eller om jeg må vente helt til mandag m å bestille time hos legen for å få vite noe???

Setter STOR pris på svar!!!

Fortsetter under...

Tusen takk for raskt svar, jeg ringte legen i går kveld og fikk beskjed om å ringe tillbake i dag om det fortsattte...

og det gjorde jeg nå.

men de gjør jo ingen ting, ber meg bare vente...

Må vell være mulig å skjekke hva som er i veien?

Føler meg sykt alene med dette nå, og jeg føler ikke selv at dette er "normale" blødninger" Er utrolig redd for at noe er galt...

Kjære deg! Dette hørtes ikke noe greit ut. Hvor langt er du på vei?

Du var ekstra uheldig siden dette skjedde i en helg. Kapasiteten på legevakt og sykehus er dessverre dårlig da. Men jeg synes likevel ikke de skal la deg vente, for å sitte slik og "vente og se hva som skjer" er uutholdelig!

Jeg synes du skal ringe tilbake og si at du vil ta en blodprøve for å måle HCG. Det er dessverre alt legevakta kan gjøre. De på legevakta tenker nok at det kan vente til i morra når du kan dra til fastlegen din.

De kan også henvise deg til UL på sykehuset, men jeg tviler sterkt på at de tar deg inn i dag uten at det er en medisinsk akuttsak (at livet ditt kan være i fare).

Jeg ønsker deg lykke til, og jeg håper du oppdaterer denne tråden når du får vite hva som har skjedd.

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...