Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå kan vi vel avslutte ventetråden, nå er det testetråden som trer i kraft :o) Er det noen som har testet allerede kanskje? Dette blir en spennende uke, men oppturer og nedturer....men vi skal støtte hverandre og holde hverandre opp alikevel, ikke sant jenter? :o) Lykke til! Måtte det bli babyboom for oss i uke 43 ;o)

Fortsetter under...

He-he.... Testet allerede ja.... Har IKM ca fredag jeg, og testa i sted. Fikk negativt, og jeg må bar si at det var ikke spennende en gang. Har fortsatt ikke blitt ekstremt tissetrengt som jeg var sist nemmelig.

Hvorfor testet jeg da;

JEg har kjøpt CB-digital som jeg har hørt folk har hatt problem med. Denne gangen har jeg tenkt å ta med sambo når seriøs-testingen begynner, og da vil jeg ikke gjøre feil med noe så enkelt som en test. (neste gang jeg tester blir ikke før jeg føler at her har det skjedd noe :o)

Synes det var spennende å se hvordan CB-digital virker og vil vite hvor lang tid det tok. Gikk jo kjempefort til resultatet kom, men jeg satt og var nervøs for at feilmelding skulle komme opp (faktisk). Jeg har angret meg veldig på at jeg kjøpte digital, det skjedde jo også med en feil. Må ærlig innrømme at jeg personlig synes det er mer spennende å vente på et strek enn hva dette var....

Og da har jeg ikke flere forklaringer på hvorfor.

Jeg har forresten fått noen enorme brystvorter den siste uken??. Ikke noe spesielt vondt annet enn øm i ene puppen, noe som jeg alltid blir på denne tiden av syklusen. Det er faktisk sånn at jeg stopper opp hver gang jeg ser dem. (før dusjen, før jeg har kledd på meg om morgenen ets.) Når de blir "stive" så er det ikke noe særlig endring. Forrige gang jeg var gravid kom endringene mye senere og det var de stive brystvortene som var større og mørkere enn vanlig. Føler det ikke som noe grav.symptom, men blir bare mer oppgitt over hvordan kroppen min har reagert disse to pp. Jeg har snakket med sambo om en del av det fysiske og psykiske jeg har vært gjennom, og det er veldig slitsomt. Har faktisk hatt en god del smerter i begge periodene, men føler at det har blitt litt bedre denne pp, så når TR kommer, skal vi snakke litt om vi skal hoppe rett på en ny pp eller om vi skal begynne med kondom en periode, bare sånn at alle symptom som dukker opp 100% sikkert er kroppen m in som kødder med meg. Hjelper jo absolutt ikke at hver gang jeg sier noe som f.eks; jeg har vondt i magen, vondt i puppen, jeg er trett, jeg gidder ikke diskutere dette nå, eller jeg klager over noe jeg føler/kjenner på, da sier sambo "Kanskje du er gravid"... Fint at han er ivrig, men....

Litt langt dette, men jeg vil også slenge på at jeg er UTROLIG spent på hvordan vi 43-jenter tester til uka :o) ;o) Det kiler mye mer i magen når jeg tenker på det, enn hva det gjorde under testen isted He-he. Måtte alle teste positiv i begynnelsen av uke, så jeg slipper å vente i spenning hele uka.

Kanskje jeg bør få nytt nick? Nysgjerrigper...

God formiddag til alle 43ère!

Ja begynner vel egentlig å krible i meg etter å finne frem testene nå, selv om jeg vet det er i tidligste laget. Har ikm tors-fredag litt usikker, men har ikke så veeeeeeldig god tålmodighet da. Så jeg får se hvor lenge jeg klarer å holde meg:-) Men kjenner ihvertfall at det ikke er katastrofe hvis det blir ny pp, for min del. Var litt mer hysterisk i 1 pp, men litt mer "laidback" liksom i 2 pp. Har innsett at jeg ikke kan trylle:-)

Hadde vært kjekt å kunne fortelle nyheten på juleaften til besteforeldre, hvis det skulle gå i boks denne gangen da.

Ellers har jeg og reagert på brystvortene mine denne gangen, slik som deg abcd123, de er mye større og mørkere og brystene er merkbart tyngre. Men de er ikke ømme da. Dette kan vel ha like mye med syklus tull, siden jeg avsluttet p-piller i august, og kroppen sikkert lever sitt eget liv enda. Men det er jo lov å håpe da!

7 år siden sist jeg var gravid, og husker omtrent ingenting fra hvordan det var i starten. Men den gangen var jeg slettes ikke opphengt i eggløsning, el slim og lignende. Ante ikke så mye om det i hele tatt. Merker jeg er blitt veldig opphengt i slikt etter jeg kom inn på Bim og leste masse innlegg om dette. Vel nå er jeg jo 7 år eldre og ønsket om enda et barn er virkelig begynt å sette inn for fullt, så da har jeg det plutselig travelt med å sette igang..he he. Kan man kjøpe seg en ekstra dose tålmodighet noen plass?????

Kjempe spennende uke som kommer. Og veldig inspirerende at 2 stk allerede har testa positivt!

Lykke til resten blir spennende å følge med hver dag fremover nå:-)

Endelig er det like før uka begynner. Har jo ikm på fredag, så det er enda lenge igjen å vente, prøver å lete frem all tålmodighet som finnes i meg. (Og det er ikke mye, hehe) Det er jo hele 44 jenter på uke 43 lista. Lykke til alle sammen! Det må jo bare bli en hel drøss med gravide iløpet av uka:)

Selv har jeg alle slags symptomer nå... Ømme pupper (bruker å ha det fra el til ikm), merkelig følelse i magen (kommer mest sannsynlig av stress på jobb), vondt i korsryggen (har nok løftet litt feil, ja), trøtt (sikkert pga stress på jobb og at det er trasig vær ute), halsbrann (hmm, tro om det kan ha en sammenheng med at jeg har spist utrolig mye i dag...) Jepp, jeg er helt klart gravid (såfall til jeg får en annen beskjed fra tr iløpet av uka)

Hehe, hvem har sagt at det skal være enkelt å være prøver. Ser jo at det er noen som har startet testinga, lykke til dere som har fått positiv test allerede. Til dere som allerede har fått mensen; sender dere en stor trøsteklem. Å til abcd123, det er aaaaaaltfor tidlig å teste, men skjønner godt hva du mener. Har også CB digital og dør etter å få finne ut hvordan den funker. Å Canutte, vær så snill å fortell meg det hvis du finner en plass du får kjøpt tålmodighet, jeg trenger en stor porsjon. Å så må jeg bare si at jeg er helt enig med deg emblamamma, vi må støtte hverandre både i oppturer og nedturer.

Vil tilslutt bare ønske alle uke 43 jenter masse lykke til :o)

heisann... testet negativt i dag med clearblue, har ikm på tirsdag. Er derfor hoppet over i min 11pp.. så sånn er det... kjenner jeg begynner å bli deprimert, og veldig lei meg akkurat nå. samtidig har jeg hvertfall to uker på meg til å slippe å tenke hva om, hvis osv, så ny periode, nye muligheter må jeg vel si for n te gang :S

lykke til til dere andre 43 jenter, det må vel klaffe for noen vel????

Jeg kom aldri så langt som til testing denne gangen, her kom tr 2 dager før tiden. Litt spotting på fredag, friskt blod i går og allerede i dag er det 'gammelt' blod. De tidligere pp har jeg testet leeenge før ikm, denne gangen skulle jeg være fornuftig, har faktisk vært veldig rolig hele perioden. Problemet nå er at jeg ikke er sikker på hvor lang syklus jeg har. Noe mellom 27 og 29 dager.

Lykke til videre jenter! Jeg håper på skikkelig babyboom hos dere nå denne uken. Jeg har nå sørget for litt negativt resultat.... dere får sørge for at resten av uken er positiv! :)

Annonse

hei:)

jeg skal også teste denne uken om ikke mensen kommer.

jeg slulle hatt den i dag,,men syklussen min har vært fra 28.dager til 31..så jeg vet ikke helt,,men jeg tester om noen dager,,,så får vi se:)

vil ha barn nåååå:)

lykke til alle sammen:)

Dodli: Er det ikke for tidlig å teste og stole 100% på svaret da? Jeg ville ikke ha stolt helt på det iallefall. It ain't over until the fat lady sings, mener nå jeg. (The fat lady har en stor stygg rød kjole på seg ser jeg for meg)

Lillemy: Stor trøsteklem til deg, håper den ekle tanta holder seg borte fra nå av!

er lei av å teste for tidlig..så nå skal jeg gi meg selv et par dager og kommer ikke mensen tester jeg på onsdag:) blir også dyrt med disse testene,,,når det er neg vær gang,

klem

Ja, man blir litt lei av negative svar... Jeg var egentlig ganske flink forrige pp, å nå skal jeg prøve å være kjempeflink. Har satt meg noen regler for testing. Det SKAL være morgenurin og jeg skal IKKE teste før tidligst ikm dagen. Får se om jeg ombestemmer meg før fredagen kommer da, hehe. Jeg blir ikke sjokkert hvis det skjer:)

klem

Enten så har jeg hatt el som normalt og tr ventes fredag (senest) Eller så har jeg ikke hatt el til riktig tid og da er mensen forsinket.. Tror ikke jeg er gravid... men har jeg ikke sett snurtren til tante så må jeg teste lørdag, for da skal jeg i bursdag...

Ja, da er det en dag mindre til ikm. Venteventevente...

Mange som har testa i dag?

Det har ikke jeg, klarte å la være heldigvis. Hehe, ikm på fredag så det er nok for tidlig uansett. Men det kribler i fingrene:)

Annonse

Hei.... tror eg har ikm på torsdag/fredag...

Var på apoteket i dag... menkjøpte ikke test!!!!!!!! Flink??

Skal prøve å vente lengst mulig... testen klarer jo ikke å forandre på om eg er gravid eller ikke... vil ikke ha neg test bare for at eg tester for tidlig...

Så vi får se... hvis det blir noe drikking i helgen, må eg vel ta en test hvis ikke tr er kommet til då...

*synes eg hører noen rope ut en innbydelse til fest nå ja*

Ha en flott mandag... og lykke til til de som tester!!!!!!!!!!!

clearblue er sånn ca 87 % sikker eller hva d er så jeg har nok dessverre ikke testa for tidlig... men men jeg kan jo være en av de andre prosentene, en vet aldri... men men, jeg regner med tanta kommer hoppende hvert øyeblikk, så blir jeg ikke enda mer skuffet :P

jeg er så frustrert,,for jeg har testa i dag.

sakener den at jeg tok en test i dag tidlig med billig-tester,,da var urinen min litt mørk,(pga av natten)

først kom kontroll streken opp,,så la jeg den fra meg noen minutter og like etter kom det opp en svak,,svak strek.

når jeg kom hjem tok jeg en test fra cb,,den viste neg.

så jeg vet ikke hva jeg skal tro,,,streken er joj veldig svak og jeg vet ikke hvor svak den kan være for at den er posetiv,men jeg ser den jo..kan se hvor lang den er og tykkelsen på streken,,men veldig svak.

jeg klarer ikke å glede meg eller håpe siden jeg ikke vet om jeg er gravid,,håper jo klart at jeg er gravid,,men jeg vet ikke hva jeg skal tro.

har en cb som jeg kan ta i morgen tidlig,får drikke et glass vann,så det blir mørk urin til i morgen tidlig:)

den en fisken min fødte små unger i dag,,kansje det er et tegn.:)

og jeg har bestemt meg for at jeg skal fortelle alle det på julaften om jeg er det,,,og det er litt pussig for om jeg er gravid er det akkurat 13 uker fra sist medns til juleaften,,og tallet 13 forfølger meg hele tiden og gjennom alt i livet..håper det er et tegn også:)

ha..ha høres jo sprø ut jeg nå:)

er vist en annen tråd med samme diskusjonen her en plass, testet po svakt m billige tester men neg m cb, der sies d at cb trenger mer hcg for å slå ut, jeg vet ikke jeg, men de sier en strek er en strek... håper du er gravid da ;-)

hei ja!

ikke vært så ivrig her i det siste, for jeg tror det virker negativt inn;) hihi...

14 dager etter EL er onsdag, men jeg legger på et par dager, så får vi see.

Tester ikke, men ser etter det berømte slimet da;)

Ikke hatt noen symptomer, men idag kom kvalmen. Det er bare det at jeg tror kvalmen kommer når mensen også kommer, at økt hotmon nivå rett og slett gir kvalme..

Kjenner nemlig at den er på vei....tr altså...

Kan bare si en ting Baas; dette høres lovende ut.. Hadde også litt planer for julen inni hodet, men men :)

Lykke lykke til alle mann;) eller kvinner mener jeg....

Huff.. er på dag 44 idag, (syklus fra 36-46dgr) ikke no tegn til tanta... håper ho ikke kommer, vil prøve å vente til fredag med å teste. hvis ikke den teite tanta har kommet enda.. er skikkelig spent nå merker jeg!! Gleder meg til å høre alle dere andre sine resultater også!! Lykke til alle sammen!!!!

Jeg testet med Quick Respons i går morges og den var neg. Men tanta har ikke dukket opp enda, så det er håp. Har begynt med mareritt hver natt og det hadde jeg sist jeg var gravid også........kanskje et tegn, men ikke godt å si.

Jeg har også en bestemt følelse av at hvis det er en spire så er det en gutt. Sambo er helt overbevist om at det finnes to små spirer der inne...hihi ;o)

Hei

Det ble ikke noe spire i magen min denne mnd... Dere virker så positive,jeg blir helt matt jeg... Er dritt lei og vi har bare prøvd i tre mnd... Denne mnd skal vi gjøre det hver dag, fra dag 8 til 21... orker jeg det...?

Tips-. Noen som virker??? Hva med jentebaby.. Ha ha hadde det ikke bare vært kjekt å sende en h&m betilling...Off er litt trøtt og lei sitter her å har fått tanta på besøk..

hei på dere :)

Har holdt meg litt unna de siste dagene, prøver å holde sommerfuglene i magen i sjakk, men nå begynner de å røre på seg igjen... har egentlig vært ganske rolig denne pp'en, har ingen følelse av at det er noe annet enn sommerfugler i magen, og vil IKKE tenke så mye at tr blir forsinket! Men så nærmer det seg og håpet er der jo absolutt ;)

Har ikke vært så mange glad-gravid-meldinger enda, så nå krysser jeg fingrene og håper de tikker inn fra dere alle etterhvert som uka går. mange som har ikm i slutten hvis jeg ikke tar helt feil?

jeg har på fredag og SKAL holde meg!!

ha en fin dag dere Ü

Tror veldig på en babyboom i slutten av uken/begynnelsen av neste...

*håpe håpe*

Sitter her og føler veldig!!!!! at tr er på vei.... sukk! Men drit i.. skal ikke klage, da er det flere ting eg kan få gjort..og en ny "kaninperiode"

Lykke til alle!!!

Husk å ROPE ut hvis tr er reist på freie!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tirsdagsklem!!!

Ble så deppa i går kveld da jeg var på do rett før jeg la meg. Kom litt blod på papiret når jeg tørka meg. Var jo så sikker på at tr skulle komme da, men har enda ikke sett snurten av den... Æsj, ble så lei meg i går når jeg skulle legge meg. I dag har jeg venta og venta, men ingen tr kommer. Har jo ikke ikm før fredag heller da...

Ingen som har testa i dag? Lykke til alle sammen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...