Gå til innhold

Noen som er usedvanlig våkne om natta.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ikke sove jeg, enda det ikke er soving om dagen heller. Er jo så trett ellers og har aldri problemer med å sove...flere

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har KJEMPE problemer med insomnia til vanlig og kan i lange perioder kun sove 2-3 timer natten. Nå har det blitt verre pga ubehaget ved å være gravid...liggestilling etc.

Jordmor sa til meg at det var vanlig at man i 3.trim fikk søvnvansker..

Skrevet

ja...jeg har også problemer med å sove på nettene...

babyen sparker sånn(er i uke 30)også er jeg plaget med leggramper,kynnere..osv.osv..hehe..det hører med ja..for ikke å glemme den herlige tiden midt på natten da jeg må på do..opptil flere ganger av og til ja..

Skrevet

joda knøttet i magen sover ikke særlig på natta, og det går jo ut over meg da... først litt spark, så hikke i noen timer så er jo jeg så sulten i 4 eller 5 tia at da må jeg opp å spise, og da blir det litt spark igjen...

Skrevet

Forferdelig frustrerende å ikke få sove, har ikke sovet en eneste ettermiddagshvil gjennom hele sv. skapet og har 1 dag til termin. Likevel går jeg og rangler hele nettene, sover nok aldri mer enn max 4 t. Do, tv, pc osv. I dag er det søndag og hele Norges land ligger vel og koser seg og sover, jeg har gitt opp og sitter nå her : (

Skrevet

Jeg har store problemer med å sovne, men er ikke akkurat våken for det da.Går rundt som en mummie hele dagen og klarer ikke å sove. Er så oppjaga på en måte. Noe j.... dritt når en skal jobbe, gå på skole å ta seg av en 3 åring samtidig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...