Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 Får ikke sove jeg, enda det ikke er soving om dagen heller. Er jo så trett ellers og har aldri problemer med å sove...flere
¤mamma¤ Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg har KJEMPE problemer med insomnia til vanlig og kan i lange perioder kun sove 2-3 timer natten. Nå har det blitt verre pga ubehaget ved å være gravid...liggestilling etc. Jordmor sa til meg at det var vanlig at man i 3.trim fikk søvnvansker..
2- barns mamma Skrevet 21. oktober 2006 #3 Skrevet 21. oktober 2006 ja...jeg har også problemer med å sove på nettene... babyen sparker sånn(er i uke 30)også er jeg plaget med leggramper,kynnere..osv.osv..hehe..det hører med ja..for ikke å glemme den herlige tiden midt på natten da jeg må på do..opptil flere ganger av og til ja..
litagod Skrevet 21. oktober 2006 #4 Skrevet 21. oktober 2006 joda knøttet i magen sover ikke særlig på natta, og det går jo ut over meg da... først litt spark, så hikke i noen timer så er jo jeg så sulten i 4 eller 5 tia at da må jeg opp å spise, og da blir det litt spark igjen...
jakm80 Skrevet 22. oktober 2006 #5 Skrevet 22. oktober 2006 Forferdelig frustrerende å ikke få sove, har ikke sovet en eneste ettermiddagshvil gjennom hele sv. skapet og har 1 dag til termin. Likevel går jeg og rangler hele nettene, sover nok aldri mer enn max 4 t. Do, tv, pc osv. I dag er det søndag og hele Norges land ligger vel og koser seg og sover, jeg har gitt opp og sitter nå her : (
Leola Skrevet 22. oktober 2006 #6 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg har store problemer med å sovne, men er ikke akkurat våken for det da.Går rundt som en mummie hele dagen og klarer ikke å sove. Er så oppjaga på en måte. Noe j.... dritt når en skal jobbe, gå på skole å ta seg av en 3 åring samtidig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå