Gå til innhold

Oktober: Min KULE fødsel.....


Simplo

Anbefalte innlegg

Eg kom inn på sjukehuset lørdag 14.10.06 kl 11.35. Då hadde eg kraftige rier med ca 3 min mellom rom, men INGEN opning...

Jordmora sa at det kom til å ta kjempe lang tid, så eg la meg i ett VARMT badekar for å lette smerten fra riene. Men der klarte eg ikkje ligge så lenge for det gjorde SÅ vondt. Så typen min ringte på jordmora sånn at eg kunne få bedøvelse. Kvar gong eg fekk ei ri, føltes det som om eg måtte på do å bæsje, så eg trykkte litt. Då jordmora kom inn å såg dette sjekka ho opningen min, og der såg ho jo håvet... Så fødselen var i gang.

Uten epidural, eg var milt sagt liv redd!!! Men eg hadde lyst gass, så eg glømte litt å ha det vondt... Det første Jordmora sa var at det såg fint ut, og at det ikkje var nødvendigt å klippe. Men plutselig hørte eg ett klipp, og eg kan låva deg at eg fekk panikk!!!!!

Men plutselig var Gutten min ute. 3070 gram og 49 cm. Han var bare verdens finaste...

Og du lure sikkert på ka det er som er så kult me fødselen min...

 

 

Når eg la meg i føde senga var kl 12 55, og 13 10 Var babyen min født!!!!

Så eg hadde det ikkje så veldigt hart... Å Jordmora mi sa at det var den kjappaste førstegangs fødende dei hadde hatt der... GANSKE KULT!!!!!!!

 

Dette blei sikkert rot, men det er ikkje for ingen grunn at eg har stryk karakter i norsk skriftli...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...