Gå til innhold

Noen som kjenner seg igjen??

Anbefalte innlegg

god kveld alle damer:-)

jeg lurer på om det er noen med samme erfaringer her som jeg har akkurat no, jeg har skikkelig vondt nederst i ryggen og liksom litt ut i sidene,akkurat som gangsperr i musklene der, men jeg har overhodet ikke trent så det er ikke det som plager:-))

lurer på om jeg er gravid da, men har ikke ikm før neste lørdag, så det er for tidlig å teste nå:-( har også masse halsbrann( slik jeg oppdaget det med mine 2 forrige)

men husker ikke helt disse ryggsmertene som er her konstant.... noen som har det på samme måte??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6778250-noen-som-kjenner-seg-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også mye vondt i ryggen, som stråler ut i sidene (spesielt mot venstre). Men dette kan komme av at jeg sitter mer enn vanlig for tia, og da bruker jeg å bli stiv i ryggen. I tillegg har jeg nettopp fått meg innleggsåler, så det kan hende disse virker inn på ryggen min,da jeg ikke er vant til å ha ordentlig oppbygging under mine vanskapte føtter.. ;) Så egentlig kan jeg ikke si jeg er til stor hjelp for deg, da jeg ikke kan si at jeg har vondt pga graviditeten...

Annonse

hehe:-) sånn var det med mine 2 første oxo.. fikk helt dilla på iiiiiiiskald ekstra lett melk jeg da, eneste som hjalp, satt et glass i frysen til det var iiiskald så drakk jeg det:-) godt er det oxo:-)

så har du et tips tilfelle halsbrannen skulle dukke opp:-)

no tar jeg kvelden, god natt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...