Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 Nå har sambo sovnet på sofaen igjen.((( han som hele tiden klager over at vi har for liten voksentid sammen,hadde leid film og skulle koose oss,også bare sovner han og snorker..zzzz,dette skjer nesten hver kveld,og jeg må springe inn til jenta vår for å gi ho smokken,synes det blir stusselig på kvelden med tv og pc. Er det sånn vi kommer til å ha det resten av livet....
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 Hmmm, kanskje du skulle kle deg litt sexy å hisse han opp litt??
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2006 #3 Skrevet 21. oktober 2006 d tror j kanskje j skal.. sambo her bare glor bak pcen sin.. null kontakt..
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2006 #4 Skrevet 21. oktober 2006 føler meg ikke helt sexy for tiden,5 uker siden fødsel.)) Men føler at jeg gjør alt alene her hjemme,spesielt med jenta vår,han prater litt med henne,ellers så sitter han foran pc,eller sovner. Har liksom lyst til å sitte å prate,koose litt(ikke sex),være gode mot hverandre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå