Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg har en pike som blir 1 år 20 desember, hva i alle dager skal vi som foreldre kjøpe til hene til bursdag? og til jul? Noen ideer?
mai mammaen til to Skrevet 22. oktober 2006 #2 Skrevet 22. oktober 2006 det er vel ikke så veldig mye man trenger kjøpe til de når de er så små...men er det noe hun ønsker seg da?noe hun liker godt? kan jo kjøpe klær?og kanske en liten leke?
mysig Skrevet 22. oktober 2006 #3 Skrevet 22. oktober 2006 Ski? Vinterdress til neste år? Fisherprice leker? Regnklær? Bøker?
flypapir Skrevet 22. oktober 2006 #4 Skrevet 22. oktober 2006 Vi sliter litt med det samme som dere, men har noen ideer; Akebrett (et som er for små barn) Trehjulssykkel som hun kanskje kan bruke til sommeren Duplo klosser En dokke (vesla her elsker dokker!) Fisher price sine leker (lær & lek) Treklosser Bøker Klær Gå-vogn (hvis hun ikke kan gå) Hmmm...kommer ikke på mer akkurat nå...
Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #5 Skrevet 22. oktober 2006 Dersom hun har alt kan dere jo sette inn litt penger på konto til henne.
♥Prinzessin♥ Skrevet 22. oktober 2006 #6 Skrevet 22. oktober 2006 Skulle bare si at gå-vogn er en veldig dårlig oppfinnelse. Barn som ikke er kommet langt nok i utviklingen til at de kan gå naturlig, skal ikke opp i en slik. Det hemmer dem mer enn hjelper dem. Kroppen bestemmer selv når det er naturlig og reise seg og gå.
Kjærlighet <3 Skrevet 22. oktober 2006 #7 Skrevet 22. oktober 2006 Jenta vår fylte 1 år 19 desember ifjor. Hun fikk gyngehest i bursdagsgave og akebrett og dukkevugge i julegave:-) Gyngehesten måtte vi hjelpe henne opp på til og beygnne med, men hun syntes den var kjempegøy og det gjør hun enda :-)
flypapir Skrevet 22. oktober 2006 #8 Skrevet 22. oktober 2006 Hmm... Jeg mener ikke en sånn gå-stol som man sitter i, men en gåvogn som man går bak og støtter seg til (brio/micki). Har da aldri hørt at de er skadelige?!
m-mamma Skrevet 22. oktober 2006 #9 Skrevet 22. oktober 2006 Vi skal kjøpe en cd-samling med Thorbjørn Egner eventyr og sanger vi. Får sikkert mye klær og leker av andre. Jeg er opptatt av å videreføre de tradisjonene med bøker og musikk som vi hadde da vi var små. Også skal vi bestille bilde fra fotografen. Minsten her er 8 mnd i jula. Han skjønner ikke så mye av gaver likevel. Blir nok mest stas med papir og bånd, tenker jeg...
Luca Skrevet 22. oktober 2006 #10 Skrevet 22. oktober 2006 Du tenker på en gåstol, og det er laaangt ifra en gåvogn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå