Gå til innhold

ULL vs BOMULL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, har skjønt at ULL er tingen.

Kjøpte noen ukkbodyer på cubus, og de er så tynne....

Når vi er hjemme og inne her, er virkelig den tynne tynne ullbodyen varmere enn bommull?

Eller er ull best bare når det gjeldet at man blir våt, og at den i de tilfellene ikke vil kjennes våt.?

Vi var ute i dag, med ull sokker, tykke fra janus, i prinsesseull, og utenpå hadde hunn sånne reimatec lobber........gjett hvem som var ISKALD på tærne når vi kom inn da????

Ikke sååååå kaldt ute, 6-8 +

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prinsesse ull er ikke ren ull!!! så var nok derfor hun ble kald!! hadde hun bomull strøpebukse innerst i tillegg??

ALLTID lurt å ha ren ull innerst... Jeg er helt forelsket i ull...er helt fantastisk!!!!

Skrevet

Trodde ptinsesseull er ren ull jeg........

Nei hunn hadde ullstilongs, uten fot, så det var bare disse ulllabbene nedi de reimatec lobbene.....

Skrevet

dersom du prøver med ren ull innerst, så tror jeg du vil merke forskjell!!!

også viktig å IKKE ha noe stramt uenpå..da "blir det ikke så god varme" av det!! er de reimatec lobbene små/stramme??? hva er det egentlig??

Skrevet

De reimatec lobbene er som snoen tykke "boblesokker"....i samme stoff som en reimatec dress, bare at det er sydd som sko/tøfler, isteden for dress....og egner seg svert godt til å ha på barn som ikke har lært å gå, og ikke har sko.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...