Gå til innhold

noen spm. til dere der "ute" =)

Anbefalte innlegg

Dere i som er mellom uke 10-12, Har dere fått mage? Eller kjenner dere livmora? Evt. hvordan og hvor skal man kjenne?

Har dere målt dere rundt magen, og hva er "Før og nå" målet rundt magen?

Nyskjerrige meg håper på svar fra dere! :))

Kleeem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6777758-noen-spm-til-dere-der-ute/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! =)

Jeg er i uke 12+0 å har fått en del mage faktisk. detter er nr.2. med nr 1. fikk jeg ikke mage før uke 20 ca. Nå er det nok litt luft å sånn også da, men jeg har fått rund mage, ser skikkelig gravid ut faktisk;) hehe... Men tørr nesten ikke gå med stramme klær, for det er så mange som synes det "rart" at jeg har fått mage allerede nå. å det er det jo forsåvidt med tanke på hvo liten bebien er nå. men magen er her iallefall:)

Jeg er i uke 10+3 og har faktisk fått endel mage. Fikk det ganske tidlig, og alle som vi har fortalt det til hadde skjønt det før vi sa det. Dette er nr. 2 så magen kommer nok litt fortere denne gangen, men forrige gang var det også synlig i uke 12-13 for så å vokse litt mindre etterhvert.

Jeg aner ikke hvordan jeg skal kjenne etter livmora... men skulle gjerne visst det!

Har ikke målt magen, men det var en god ide - skal gjøre det idag og så igjen om noen uker:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...