Gå til innhold

Ullstrømpebukse med fot.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei det er ikke lett å finne......

Noen som kan hjelpe?

Og hva er best, ull med momull, slik som de litt tykke fra peanuts, som selges på cubus, ?

Min datter på snart 11 mnd er aldrig våt da, jeg vil bare at hun ikke skal være kald jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

selger slike på "tommeliten".... merket er JOAH.... kjempe gode!!!!!!!! (ullstrømpebkser med fot altså)..

Skrevet

Nøstebarn har:O)

Skrevet

Men er ren ull varmere enn bomull når jeg er her heime inne med ungen?

Skrevet

Tommeliten, er det nettbutikk?

Skrevet

Nei...Den er på lagunen storsenter....

ull regulerer varmen...så den er perfekt både inne og ute!!

Skrevet

bogerud har det...merke JOHA. jeg forguder både strømpebuksene og ull strømpebuksene derfra...forresten er de veldig fine i fasong og veldig strekkbare... datteren min på 6 mnd passer både str 50, 60 og 70.ullstrømpebuksene der koster 89, og bomull 49. jeg har aldri skjøn vitsen med at det er bomull på innsiden av ullet..da er jo ulleffekten borte, siden den anbefales å bruke rett på hud for at den skal funke.

Skrevet

Vi har ullstrømpebukser i merketne Joha, Prinsesseull og Demeter (kjøpes på Bånsull eller Nøstebarn) og er absolutt mest fornøyd med Demeter. Har en ullstrømpebukse i størrelse 74 som hun enda bruker, og min jente er 15 mnd. De er tykke og og holder på fasongen. Kommer til å kjøpe slike så lenge hun trenger strømpebukser.

Skrevet

vi har kjøpt på sparkjøp..de har både tom og trine og safa

Skrevet

de på spar kjøp fra safa er kjempe gode.. de har godpassform i leggene også

Skrevet

Janus har også ullstrømpebukser med fot, de selges på Obs-butikker ihvertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...