Gå til innhold

Etter lap....(litt ekkel!)

Anbefalte innlegg

Sitter her 3 uker etter lap med infeksjon i navlen, under huden. Blitt en stor hul med pussdannelse. Fader assa. Hvorfor må jeg være så uheldig da? Måtte på legevakten i dag å få penicilin. Ble møtt av en rar lege. Han presterte å skrive i journalen min at jeg ikke fikk vondt når han klemte rundt navlen, neivel: jeg hodlt bare på å klappe til han!!! Og vakthavende på Gyn avd på sykehuset sa at han kom til å ta en bakterieprøve og sende den til dyrkning, men det gjorde han ikke. Er jeg sikkelig heldig nå så hjelper ikke kuren heller og det eneste jeg ender opp med er en soppinfeksjon nedentil og at de må åpne opp for å skylle ut infeksjonen. Føler meg litt snytt for litt hell for tiden!!!! Fortjener litt lykke og hell i det minste, så håper kuren virker og at EL denne mnd klaffer. Nok syting og klaging for dette gang.

Send meg lykkeønskninger jenter, jeg trenger det :)

God helg!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6777415-etter-laplitt-ekkel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte på youhurt jeg også, men rakk dersverre ikke butikken i går.... Kanskje de har det på bensinstasjonen...? Får dra dit etterpå å sjekke!

Jeg var på sykehuset i vestfold, avd Sandefjord. Personalet der var så bra, superhyggelige pleiere og leger.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...