Gå til innhold

Oktober: Jeg lurer på..............


3småskatter:0)

Anbefalte innlegg

Heisann oktoberjenter:0)

Jeg er her ennå jeg og og vagger med den store magen,6 dager på overtid.....Det er så slitsomt å gå slik å vente når jeg har slik en angst for fødselen men jeg må bare trøste meg til at jeg ikke er alene..

Dere er så gode å ha og jeg tror nok at angsten hadde vært verre om jeg ikke hadde hatt dere...

Denne gangen lurer jeg på om noen av dere vet hva som skjer når de skal sette i gang fødselen for de som er på overtid...???

Dette er jo mitt andre barn men det føles ikke slik i og med at fødselen begynte før terminen og at den begynte med vannavgang.

 

Ett spørsmål til.....jeg har hatt menssmerter i perioder som har stoppet opp for så å begynne igjen og sterkere kynnere som presser mer på den nedre delen av magen i 3 dager nå uten at det skjer noe mer.

er dette normalt og i såfall hvordan kjenne om det er rier eller ikke???

 

Håper dere kan svare meg....setter alltid pris på det:0)

 

Klem Tonerø...6 dager på overtid.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den siste delen høres ut som meg og, har tre dager til termin men ingen ordentlig action enda nei, bare kynnere, menssmerter osv. De setter vel igang når man er ca.14 dager over (de venter lengst mulig så lenge babyen har det bra inni der og det er nok fostervann osv) Da får man vel drypp kan jeg tenke meg? Det var det de sa til meg sist, da gikk jeg 11dager over men hun kom av seg selv da...

 

Rier er rier og de gir seg ikke om man går eller står og man vet det vel barenår de kommer... w

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...