Gå til innhold

God kveld jenter!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser Heartbeat foreløpig!! Også blir det nok Løvebakken etterpå.. Og en runde Scrabble. Hadde egentlig tenkt å kjøpe TP i dag, men det er jo så dyrt!

Skrevet

TP er forkortelse for toilet paper.. hahaha.. Ganske greit å oppdatere kunnskapen på den måten: elsker TP jeg!

Skrevet

Hehehe :D Spilte det på torsdag i bursdaggselskap hos ei venninne, var en ganske ny utgave. Utrolig artig!!

Hmm, angående Toilet Paper, satt i stad og tenkte på hvor heldige vi er som bor i en del av verden hvor vi kan tørke oss i rævva med skogen. :P

Skrevet

Sitter og overspiser frukt jeg og drikker lyseklister light :-) Har nettopp sett 40 year old virgin :-) Deilig med en hjemme lørdagskveld, slitsom å være på byen hele tiden!!

Skrevet

Jeg ser på tv og bimmer.... snart kvelden nå for min del... er syyyyk!

Skrevet

så på msn at du er syk ja, stakkars Ine!!!!! Hva feiler det deg?

Skrevet

Forkjølet, vondt i halsen, veldig vondt i hodet (men det fikset paracet).... Elendig form i dag tidlig, men kommet meg utover dagen heldigvis! Ble bittelitt bedre da jeg fant ut at bildet fra Fame-fortografen hadde kommet, og det ble kjempebra! :) Satser på å hvile skikkelig ut i morgen, etter at jeg har rettet masse skolearbeid, skrevet prosjekt-beskrivelse etc.... hehe... Er nok på beina igjen mandag! Det bare mååå jeg! Foreldresamtaler hele neste uke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...