tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 jeg finner altså ingen gode ammeBHer.... finnes det noen jeg kan bestille fra nett eventuelt? synes de er så upraktiske med den rundingen som blir hengende igjen rundt puppen etter man har knipsa av trekanten... Nå har jeg hatt 2 bb allerede, og er så redd for at noe skal gjøre sånn at jeg får enda en... bruker bare BH når jeg er ute (med avent sine innlegg+ett par ullinnlegg...bor i vinter-Tromsø) hjemme går jeg stortsett alltid med puppene løst, for det er mest behagelig noen med tips til en god bh?
Vestlandske meierier A/S Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg har prøvd utallige amme bh er og kommet frem til at triumph sine er de desidert beste:) Synes de er de fineste under klærne også. Noen får du sånne kjegle pupper i..hehe... men i disse blir puppene runde og fine når du får klær utenpå Kjøpte mine på cubus, koster vel 300 kroner, men er verdt det uten tvil!!
Expat Skrevet 21. oktober 2006 #3 Skrevet 21. oktober 2006 Kjenner ikke denne, men ideen er jo god: http://mammaogmeg.no/product_info.php?products_id=83 Forøvrig brukte jeg en som disse: http://www.ammehjelpen.no/shop/prod_detail.asp?ProductID=81# Der det bare en en strips på utsiden (brystet er nesten bart når du ammer), og ingen søm på flappen. Alt annet ga meg klumper.
Fikk maibaby06 Skrevet 21. oktober 2006 #4 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg har kjøpt Swegmark amme-bh på Lindex, til ca 270 kroner. Det er ingen "runding" som blir hengende igjen rundt, men støtte på siden, i forlengelsen av bh-stroppen. Jeg er kjempefornøyd.
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 21. oktober 2006 #5 Skrevet 21. oktober 2006 fær på hm og kjøp ammebh der. ikke nå trekant som heng igjen. dæm har dæm på pyramiden! bruke dæm sjøl og e fornøyd. men har ikke prøvd andre.. trur dæm koste 129 kr,...(ca)
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 22. oktober 2006 #6 Skrevet 22. oktober 2006 selv bruker jeg ikke ammebh..bruker vanlige spilebher med myk skål=) funker like greit d;) brukte en i begynnelsen,den het swegmark tror jeg...kjøpt på lindex.ganske dyr,men kjempegod;)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2006 #7 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg har noen tynne i microfiber fra Anita (www.anita.com). De er tynne, tørker raskt hvis de skulle bli våte og har ikke den ringen rundt som du snakker om. De gir ikke så mye støtte hvis det er det du trenger, men de funker fint for meg som har str. 75 D. Selges på babyshop til 199,- eller 249,-, husker ikke helt. Finnes i hvit og lyseblå. Ellers kan jeg anbefale Emma Jane, også microfiber, men litt tykkere og stødigere stoff, også uten de ringene. Selges bla på Lalina på St.hanshaugen i Oslo. H&M sine former mine pupper veldig rart... Triumph sine er greie, men har ringen rundt når du knepper av. Tete-a-tete )bla på Banas Hus er dyre og ikkenoe gode!!! Masse blonder over brystvorten, what!? Håper du finner noen som passer!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2006 #8 Skrevet 22. oktober 2006 ooo, glemte å si at jeg har hørt mye bra om Bravado ammebh. de får du kjøpt på nett. www.mammahuset.no
CecilieTerese Skrevet 22. oktober 2006 #9 Skrevet 22. oktober 2006 I Tromsø altså. Har kjøpt min på sjarmtroll og e så ekstremt fornøyd. huske ikke ka den hete, men den kosta 450kr, virkelig verdt det. Har et par ekle med sånne trekanta som e har kjøpt på Lindex som e har på mens denna e på vask. Den tørke kjempe raskt, e glatt, så vorta blir aldri sittende fast og gir veldig god støtte på puppene. lykke til
mamma og my Skrevet 23. oktober 2006 #10 Skrevet 23. oktober 2006 Ser at du er blitt anbefalt swegmark sine, og henger meg på den. De er veldig gode, og verd pengene. De holder fasongen og gir god støtte, uten å stramme. Har ikke hatt antydning til klumper!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå