Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 Åh har nettopp passet mine to nevøer på henholdsvis 4 og 7 år. 7 åringen er verdens greieste, men 4 åringen derimot er en helt annen historie. Han skulle legge seg til 18.30 men neida ble ikke før 19.00 og sovnet ikke før 21.10. Nå er jeg helt utslitt er 28 uker på vei idag. Etter at jeg både har fått hørt at jeg er dum og verdens slemmeste tante blir jeg litt frustrert... Så begynte magen og gjøre skikkelig vondt når jeg står oppreist og i visse andre stillinger. Men hvis jeg sitter eller ligger er den helt ok. WHAT TO DO?? Mannen er på fest for første gang siden jeg ble gravid vil jo ikke bekymre han unødvendig. Og søsteren min og mannen er ute å spiser og kommer nok ikke hjem før sent sent ikveld.. Jeg synes ikke dette er noe gøy nei. Hva hadde dere gjort?
kristin2 Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg kan ikke si akkurat hva det er, men mulig at det strammer seg litt pga stress. Du sier jo at du er litt frustrert over tantebarna dine og det er jo ikke så rart kanskje hvis minstemann har vært vanskelig. Legg deg litt nedpå og prøv å slappe helt av. Håper det hjelper og at du blir bedre. God bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå