ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 Babyen vil da være 8 mnd (i slutten av des.). Har man bruk for sånn ordentlig tykk og varm dress, så lenge de mest vil ligge i vogna i lammeskinnspose?? Eller holder det feks med kjøredress i fleece som man har utenpå de andre klærne? Hva har dere til deres babyer på den alderen?
*Kleopatra Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 Sjarmøren er en måned eldre enn babyen din, og jeg har kjøpt en fleecedress på H&M. Han har også en billig vinterdress som bestemora har kjøpt. Trenger nok ikke noen ordentlig tykk vinterdress denne første vinteren.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg har og en i fleece fra H&M. Den er ikke så tykk da, så jeg lurer på om jeg må se etter en til....
*Kleopatra Skrevet 21. oktober 2006 #4 Skrevet 21. oktober 2006 Den fleecedressen som vi har er fòra, så den er ganske tykk. Hvis den er helt tynn, så kan det hende det likevel er nok om babyen har ullbody, strømpebukse (ull?), bukse og genser under.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2006 Bør den være vanntett til baby på 8 mnd ? Har sett på noen som ikke er det. De vanntette er mye dyrere...
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #6 Skrevet 24. oktober 2006 Så sant babyen ikke skal leke ute i snøen, trenger ikke dressen å være vanntett. Vi hadde kun en strikket ullbukse og jakke til eldstemann da han var baby om vinteren. Han lå jo bare i voksiposen eller satt i bilsete
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå