hollering Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 Det virker som lillegutt har funnet sin egen rytme i hverdagen,han klarer å sovne selv uten puppen,men på kvelden når han legger seg så sover han ca 15 min,også vil han ha pupp igjen,sovner fort,men etter 10 min vil han ha pupp igjen(har prøvd alt) sånn holder han på en 3-4-5 ganger,før han sovner ordentlig for natten.Hvordan skal jeg klare å slutte med det.Litt slitsomt å springe inn hele tiden.Han er 11 uker.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 Ville ropt på Fjummsi, Expat eller Blomman på ammedebatten med dette spørsmålet.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2006 #3 Skrevet 21. oktober 2006 sånn er vår gutt også, han er bare 6 uker. Har begynt å gå en kveldstur nå, slik at han sovner skikkelig inn, han sover bedre i vogna ( desverre:). Da sover han i 2-3 timer på kvelden, er opplagt, spiser og sover for natta sånn i 23-tia. Kvelden blir da så mye roligere for oss alle.
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 Vet du - dette er slitsomt, men aldeles helt normalt! Denne artikkelen er fin: http://www.babyverden.no/templates/Article____12123.aspx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå