Crazy mama Skrevet 21. oktober 2006 #1 Skrevet 21. oktober 2006 Hjelp, sier jeg bare, har litt over 30 dager igjen til termin, og jeg kjenner jeg begynner å bli litt stresset. Jeg er ikke psykisk forberedt på å skulle føde snart. Jeg er sååå lei av å gå gravid nå, det er tungt å skulle være en lekende mamma til en ettåring nå når jeg har den digre magen. Selv om fødte for litt over ett år siden, og det gikk greit, så kjenner jeg at jeg blir litt svett med tanken på å gå gjennom en fødsel igjen iløpet av kort tid. Ojjj-ojjj!!! Jeg må virkelig gjøre noe, var mye mer forberedt sist gang. Kanskje jeg skal lese litt om fødsler, og andre tema som er aktuelt. Jeg føler jeg nesten har glemt hva som venter meg. Jeg må bli mer KLAR for det!! Hvordan er det med dere andre?
Puttipluttipott*har født* Skrevet 21. oktober 2006 #2 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg tror jeg er veldig klar iallefall, så får vi se reasjonen når riene starter;-)
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 21. oktober 2006 #3 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg er iallefall så klar som jeg kam få blitt!!!!!!!! 4 dager til termin. (vel... 3 dager om 2,5 timer. )
Sola Smiler 2 jenter... Skrevet 21. oktober 2006 #4 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg er superklar... Har ei jente her som venter veldig, og de siste 3 ukene har jeg bare lyst til å bli ferdig med... Kunne fødet i dag om jeg hadde hatt mulighet... hihi...
Tvilling-77 med gullguttene Skrevet 21. oktober 2006 #5 Skrevet 21. oktober 2006 Har termin om to timer til. Føler meg ikke klar for fødsel i det hele tatt. Vi har de siste ukene holdt på med oppussing/ totalrenovering hjemme, og alt står på hue. Da er det ikke så lett å konsentrere seg og forberede seg på fødsel. Føler jeg når som helst må hoppi i noe jeg er totalt uforberedet på. Må bare ta det som det kommer, kanskje det også er det beste for meg, som vanligvis har volsomt skrekk for sprøyter og blod. lykke til alle sammen, nærmer seg med storskritt nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå