Gå til innhold

ganske spent på om jeg blir gravid snart :)

Anbefalte innlegg

Her sitter jeg, aleine hjemme og har all verdens tid til å fundere på saker og ting.. er ganske god til det etterhvert.. :)

Jeg sluttet på pillen den 10.sept. fikk mensen den 13.sept og varte til 18.sept. så fikk jeg mensen igjen 16.okt og den varte til 20.okt.. hvor lang syklus har jeg? og når kan jeg regne med å få EL? hadde egentlig forventet å ha kjempe uregelmessige menssykluser, men jeg er ganske fornøyd så langt ihvertfall :) har gått på p-pillen (mikrogynon) i 4 år :)

god helg alle sammen :)

Fortsetter under...

Etter hva jeg kan regne ut har du 32 dagers syklus, og el blir da ca 4 november. Men siden det er første syklusen etter p-pillleslutt kan den være lengre enn vanlig, det var den hvertfall for meg. Jeg begynte med 34 dager og sa ned til 28 og har hatt sykluser mellom 26 og 28 siden det (april).

Ønsker deg lykke til og håper du ikke blir her inne så lenge:)

Vil bare legge til noe....:) Du kan være en av de heldige som får sykluser fra 34 og ned.....som rosered her ...men det kan slå andre veien og....:) greit å stålsette seg litt..Her er mine sykluser etter pilleslutt: 35, 52!!!, 40 og denne mnd vet jeg ikke enda..men blir over 35...

klem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...